پرواز ها به هند و پاکستان همچنان برقرار است

به گزارش کولو، آنالیز ها نشان می دهد در روز هایی که هند با فاجعه شیوع کرونا روبرو است، هنوز فروش بلیت پرواز به مقصد گوا ادامه دارد. این در حالی است که روز گذشته رئیس کمیته امنیتی و انتظامی ستادملی کرونا گفت: همه پرواز های هند و پاکستان تا اطلاع بعدی و انتقال مسافر از راه دریا هم ممنوع است.

پرواز ها به هند و پاکستان همچنان برقرار است

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور ارزان هند ما را تجربه کنید. از دهلی، آگرا و جیپور دیدن کنید و در شهر زیبای بمبئی قدم بزنید، در محیط زیبای فیلم های هندی از لحظات لذت ببرید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، اپراتور یکی دیگر از آژانس های هواپیمایی در همین رابطه اعلام نموده است: ما همچنان فروش بلیت پرواز به مقصد دهلی را داریم و فقط باید تست pcr داشته باشید.

در این رابطه محمدحسن ذیبخش سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با تاکید بر اینکه ما هیچ پروازی به هند و پاکستان از ساعت 24 شب گذشته نداشتیم، گفت: طبق ابلاغیه و دستور ستاد ملی مقابله با کرونا هیچ پروازی از مبدا و مقصد هند به ایران و یا بالعکس نداریم و آژانس هایی که در این مورد اقدام به فروش بلیت می نمایند با آن ها برخورد جدی خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری شرح داد: طبق صحبتی که با مدیرکل نظارت آژانس سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفت، مقرر شد با آژانس هایی که در این اقدام به فروش بلیت به مبدا به مقصد هند و پاکستان می نمایند برخورد گردد و البته فروش بلیت به صورت رزرو مسئله ای ندارد؛ چرا که در حال حاضر محدودیت وجود دارد و ممکن است تا یکی دو ماه آینده این محدودیت ها رفع گردد؛ بنابراین برای فروش بلیت به صورت رزروی مسئله ای وجود ندارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی با اشاره به اینکه بعلاوه امروز تذکر جدی به یکی از درگاه های فروش اینترنتی بلیت در رابطه با فروش این بلیت ها و قرار دادن آن ها بر روی سایت های داده شد، اضافه کرد: هیچ آژانس و یا دفاتر فروش بلیتی حق ندارد، آگهی فروش بلیت هند و یا پاکستان را منتشر کند و در صورت مشاهده با آن ها برخورد خواهد شد.

ذیبخش با اشاره به آخرین پروازی که از مبدأ هند به کشورمان اجرا شده است، گفت: آخرین پرواز بامداد روز شنبه انجام شد که در این پرواز ایرانی های حاضر در هند به کشور برگشتند.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه هیچ پرواز مستقیمی به هند نداریم و یا اجازه ورود مسافران هندی به ایران را نمی دهیم، گفت: مسافران می توانند از کشور های دیگر مانند دبی و یا ترکیه به هند و یا برزیل بروند که در این رابطه مسئله ای وجود ندارد.

او تاکید نمود: تمام مسافران این پرواز دارای تست PCR منفی بودند که در مقصد هم تست PCR از آن ها گرفته شد و جواب آن ها منفی بود.

ذیبخش بعلاوه درباره برگشت اعضای تیم فوتبال پرسپولیس از هند به کشور اعلام کرد: تیم پرسپولیس با پرواز اختصاصی هواپیمای وارش به کشور برمی گردند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1737

به "پرواز ها به هند و پاکستان همچنان برقرار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز ها به هند و پاکستان همچنان برقرار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید