پسلرزههای حملات مقاومت یمن، تشدید بحران سوخت در عربستان

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران، رسانه های عربی از تداوم بحران سوخت در عربستان در سایه عوامل مختلف از جمله ناکارآمدی دولت سعودی در بهبود اوضاع مالی از یک سو و حملات موفقیت آمیز نیروهای مقاومت یمن از سوی دیگر خبر می دهند.

پسلرزههای حملات مقاومت یمن، تشدید بحران سوخت در عربستان

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

پایگاه خبری مرآة الجزیره گزارش داد که تصاویر مربوط به تشدید بحران سوخت در منطقه جازان عربستان در فضای مجازی منتشر شده به طوری که بسیاری از فعالان، این بحران را نتیجه حمله پیروزیت آمیز اخیر ارتش و کمیته های مردمی یمن به تاسیسات نفتی آرامکو می دانند.

پیش از این نیز، شبکه المسیره تصاویر مربوط به صف های طولانی خودروها در جنوب عربستان سعودی که در انتظار سوخت گیری هستند را منتشر نموده بود.

در گزارش شبکه المسیره آمده است: این تصاویر مربوط به یمن یا جنوب غزه نیست بلکه متعلق به عربستان سعودی غنی ترین کشور نفتی در سطح دنیا است.

بر اساس این گزارش، هزاران خودرو طی روزهای پی در پی، مقابل پمپ بنزین ها در صف هستند تا شاید بتوانند سوخت مورد احتیاج خود را دریافت نمایند.

بعد از حمله انجام شده به تأسیسات نفتی آرامکو در عربستان سعودی در سال 2019 نیز یک بحران سوختی گسترده در این کشور به وجود آمد.

نیروهای مقاومت یمن به تازگی با استفاده از موشک بالدار قدس 2 پیروز شدند یکی از بخش های تأسیسات نفتی آرامکو را در خاک عربستان هدف قرار دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1380

به "پسلرزههای حملات مقاومت یمن، تشدید بحران سوخت در عربستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پسلرزههای حملات مقاومت یمن، تشدید بحران سوخت در عربستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید