پین کردن سه پست در پروفایل اینستاگرام ممکن شد

به گزارش کولو، به تازگی ویژگی جدیدی به اینستاگرام اضافه شده است. این شبکه اجتماعی اکنون این امکان را به کاربران می دهد که حداکثر سه پست یا ریلز را در بالای نمایه خود پین نمایند؛ درست مانند پست های پین شده در تیک تاک و توئیتر.

پین کردن سه پست در پروفایل اینستاگرام ممکن شد

به گزارش خبرنگاران، ویژگی نو اینستاگرام، انعطاف پذیری بیشتری برای بیان پست های مهم در اختیار کاربران قرار می دهد. پست های پین شده در خط مقدم اینستاگرام شما قرار می گیرند، گویی که تازه آن ها را پست نموده اید.

برای پین کردن یک پست باید ابتدا روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای آن پست ضربه زده و سپس Pin to your profile را انتخاب کنید. آخرین پست پین شده، در بالا سمت چپ (مکان اولین پست) قرار می گیرد. اینستاگرام از ابتدای امسال در حال کار بر روی این ویژگی می باشد. الساندرو پالوزی یک توسعه دهنده و مهندس معکوس، اولین بار این ویژگی را در ژانویه مشاهده کرد و اینستاگرام به طور رسمی آزمایش این ویژگی را در ماه آوریل خاطرنشان کرد.

توانایی پین کردن پست ها اکنون برای همه کاربران دنیا در دسترس قرار گرفته است. آدام موسری مدیر اینستاگرام در ویدئویی که در مورد این ویژگی منتشر نموده است، می گوید: پروفایل اینستاگرام هر شخص، فضایی برای معرفی اوست. ما در پی راه های بیشتری برای ارائه تجربیات بهتر به کاربران در این زمینه هستیم. امکان پین کردن یک پست خاص به نمایه به کاربران این امکان را می دهد که پست مورد علاقه شان را که در پست های قدیمیشان مدفون شده است، برجسته نمایند.

این ویژگی بعلاوه برای حساب های تجاری که مرتب پست می گذارند و می خواهند یک پست خاص را برجسته تر نمایند، مفید است. در حال حاضر، کاربران اینستاگرام می توانند استوری ها را به نمایه خود پین نمایند. ویژگی نو قابلیت را برای پست ها توسعه می دهد. پیش از این کاربران می توانستند یک پست خود را استوری نموده و سپس آن استوری را پین نمایند. ویژگی نو این فرآیند را بسیار ساده تر نموده است.

منبع: theverge

منبع: فرارو
انتشار: 25 تیر 1401 بروزرسانی: 25 تیر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2091

به "پین کردن سه پست در پروفایل اینستاگرام ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پین کردن سه پست در پروفایل اینستاگرام ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید