چرا باید در پاکت آپشن ثبت نام کنیم؟

به گزارش کولو، با افزایش روز افزون تعداد بروکرها پیدا کردن بروکر مناسب کمی سخت است. برای معامله گران ایرانی انتخاب بروکر قابل اطمینان با سوددهی خوب کمی سخت تر از سایر کشورهاست چون که بسیاری از بروکر های مطرح دنیا به دلیل تحریم ها، از ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی خودداری می کنند. یکی از بروکرهایی که به کاربران ایرانی خدمات می دهد پاکت آپشن است. پاکت آپشن سود خوبی به سرمایه گذاران می دهد، از این رو مورد توجه بسیاری از تریدر ها در ایران است. در این مقاله می خواهیم به این بپردازیم که چرا باید در پاکت آپشن ثبت نام کنیم؟ و آیا ثبت نام در پاکت آپشن مزایایی دارد؟

چرا باید در پاکت آپشن ثبت نام کنیم؟

پاکت آپشن چیست؟

Pocket Option یا پاکت آپشن در سال 2017 از طریق تیمی از متخصصان با استعداد فناوری اطلاعات و فین تک تأسیس شد که می خواستند ثابت کنند تجارت باید در دسترس، راحت و سرگرم کننده تر باشد. این پلتفرم امکان دسترسی آسان به معاملات را در بالاترین امکانات ممکن فراهم کرده است بروکر پاکت آپشن در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است با ارائه پلتفرم ساده و کاربر پسند و ابزار ها و امکانات کاربردی، جایگاه خوبی را در بین معامله گران بازار های مالی فراهم کند. حالا ممکن است بخواهید بدانید چگونه در پاکت آپشن ثبت نام کنید؟

نحوه افتتاح حساب در پاکت آپشن چگونه است؟

ثبت نام در پلتفرم پاکت آپشن یک فرایند بسیار ساده است و می توانید در چند ثانیه این کار را انجام دهید. برای باز کردن رابط کاربری معاملات در پاکت آپشن با یک کلیک، در صفحه اول سایت https://pocketoption.com بر روی گزینه شروع با یک کلیک یا Start in one Click کلیک کنید. همینطور می توانید از فیس بوک و حساب گوگل برای فعال سازی حساب پاکت آپشن استفاده کنید.

مزایای معاملاتی پاکت آپشن چیست؟

پاکت آپشن به تجارت مستقل و کپی کردن تراکنش های معامله گران پیروز اجازه می دهد. کارگزار به یک پلتفرم تجارت اجتماعی دسترسی می دهد که به سرمایه گذاران اجازه دهد تا درآمد غیرفعالی داشته باشند. دیگر مزایا پاکت آپشن:

  • تایید مدارک فارسی
  • ارائه بیش از 130 دارایی برای تجارت
  • واریز فوری و امکان برداشت 24 ساعته
  • تجارت اجتماعی، مسابقات و دستاوردها
  • 50 درصد پاداش سپرده با سرمایه گذاری اولیه
  • حداقل معاملات 1 دلاری
  • حساب آزمایشی بدون تعهد ثبت نام
  • مسلط به 22 زبان
  • تنظیم شده و قابل اعتماد
  • ارائه خدمات سوشال تریدینگ یا کپی تریدینگ و معاملات اجتماعی
  • دارای پلتفرم اندروید ،ios و ویندوز
  • امکان معاملات 24 ساعته و در طول 7 روز هفته
  • محیط فارکس و باینری آپشن
  • انواع روش های واریز و برداشت مانند وب مانی و پرفکت مانی و…
  • دارای پشتیبانی قوی ای بوده
  • میانگین حدود 8000 تریدر به صورت همزمان روی این سایت مشغول به کارند

نسخه دمو پاکت آپشن

یکی دیگر از مزایا پاکت آپشن نسخه دمو آن می باشد. حساب دمو در پاکت آپشن همان حساب آزمایشی است. این نسخه آزمایشی با 10 دلار شارژ است که امکان آشنایی با محیط بروکر و بازار مالی را برای معامله گران تازه کار فراهم می کند که بعدها با احتیاط وارد معاملات واقعی شوند.

چگونه در پاکت آپشن سرمایه گذاری کنیم؟

در پاکت آپشن می توان دارایی هایی همچون جفت ارزها، ارزهای دیجیتال و سهام را معامله کرد. سود باینری آپشن 80 تا 97 درصد بیشتر از سایر بروکر ها است. البته میزان دقیق این سود بستگی به میزان سرمایه گزاری تریدر دارد. همچنین این بروکر بازه های زمانی مختلفی را برای معامله در اختیار معامله گران قرار می دهد. معامله گران می توانند مدت زمان معامله خود را بین 60 ثانیه تا 4 ساعت انتخاب کنند. انتخاب این بازه زمانی نیز یکی دیگر از ویژگی های شاخص این بروکر نسبت به سایر بروکرهاست.

کمیسیون بروکر پاکت آپشن

در پاکت آپشن هیچ کارمزد معاملاتی پنهانی وجود ندارد. برای برداشت وجه، فقط پرفکت مانی کارمزدی 0.5 درصدی دریافت می کند. برداشت های اجرا شده با سایر روش های پرداخت الکترونیکی رایگان و بدون کمیسیون است. ویکتور، رئیس بخش پشتیبانی پاکت آپشن می گوید که رضایت مشتری از ابتدای تاسیس شرکت از اولویت های کارگزاری پاکت آپشن بوده است و هدف ما نه تنها ارائه پشتیبانی عالی به مشتری بوده بلکه از نظرات آنها نیز الهام گرفته ایم.

سوالات متداول

آیا می توانم بدون تایید هویت در پاکت آپشن معامله کنم؟

تایید هویت پاکت آپشن یک روش اجباری برای معامله گران است. به مشتریان این شرکت کارگزاری توصیه می کنیم بلافاصله پس از ثبت نام در سایت، تنظیمات امنیتی حساب را انجام داده و تمامی مدارک لازم برای تایید هویت را ارائه دهند.

پاکت آپشن کجا ثبت شده است؟

پاکت آپشن یک کارگزار غیرقانونی است که در سنت لوسیا و سنت وینسنت و گرنادین ها ثبت شده است.

آیا پاکت آپشن یک کارگزار امن است؟

پاکت آپشن یکی از قابل اعتمادترین پلتفرم های معاملاتی باینری آپشن در صنعت است. شرکت مادر پاکت آپشن Gembell Limited است که در جزایر مارشال، جزیره ای مستقل بین هاوایی و فیلیپین مستقر است.

پاکت آپشن باینری است یا فارکس؟

پاکت آپشن یک کارگزار جهانی باینری آپشن با پلتفرم تجاری اختصاصی شیک و طیف رقابتی دارایی ها است. پاکت آپشن یک کارگزاری است که دسترسی به معاملات فارکس و گزینه های باینری را فراهم می کند. این بروکر تازه تاسیس سود بالایی را برای معاملات در نظر گرفته است که با ثبت نام در آن و یادگیری مهارت می توانید مزایای معاملاتی پاکت آپشن بهره مند شوید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 10 خرداد 1402 بروزرسانی: 10 خرداد 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2249

به "چرا باید در پاکت آپشن ثبت نام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید در پاکت آپشن ثبت نام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید