چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال های پس از انقلاب در بوسنی

به گزارش کولو، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با مشارکت دفتر صدا و سیمای ایران در بوسنی و هرزگوین و همزمان با ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، فیلم مستند چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال های پس از انقلاب ساخته بنیاد سینمایی فارابی که توسط اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در اختیار این نمایندگی فرهنگی نهاده شد با زیرنویس بوسنیایی از شبکه سراسری BHT1 تلویزیون این کشور پخش شد.

چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال های پس از انقلاب در بوسنی

در این برنامه تلویزیونی، ابتدا گفتگوی رایزن فرهنگی کشورمان درباره پیشرفت ها و وضعیت سینمای ایران بعد از انقلاب اسلامی ایران با برنامه بُعد دیگر که پیش تر نیز از همین شبکه پخش شده بود، مجدداً بازپخش شد.

در ادامه فیلم مستند چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال های پس از انقلاب با موضوعات دیپلماسی فرهنگی سینمای ایران، حضور زنان در سینمای ایران، سینمای کودک و نوجوان، سینمای ایران و جشنواره های داخلی، سینمای مستند ایران و نقش اندیشه در سینمای ایران با زیرنویس بوسنیایی از این شبکه تلویزیونی پخش شد.

با هماهنگی های به عمل آمده و به مناسبت هفته فیلم ایران در شهر سارایوو در 5 فروردین 1398 این برنامه تلویزیونی مجدداً از همین شبکه پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 163

به "چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال های پس از انقلاب در بوسنی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهل سال؛ مرور سینمای ایران در سال های پس از انقلاب در بوسنی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید