کاهش محسوس سفرهای زمینی به مشهد در فصل سرما

به گزارش کولو، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: سال جاری در فصل سرما با توجه به افزایش نرخ سوخت، کاهش سفرهای زمینی به مشهد نسبت به سال های گذشته محسوس تر خواهد بود.

کاهش محسوس سفرهای زمینی به مشهد در فصل سرما

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، مجید فرقانی در مورد شرایط کاهش یا افزایش سفرها در فصول سرما به مشهد و پیش بینی بسته های سفر ارزان قیمت برای فصل زمستان در جهت افزایش سفر به استان خراسان رضوی اظهار کرد: به طوری کلی سفرها در این فصول به نحو محسوسی به دلایلی چون دایر بودن مدارس و نیز شرایط آب وهوایی کاهش می یابد. به ویژه این که سال جاری موضوع دیگری پیرامون مساله افزایش نرخ سوخت را نیز شاهد بوده ایم. بنابراین، حتی سفرهای زمینی نیز از این شرایط تأثیرپذیری دارند و لذا در سفرهای زمینی نیز کاهش محسوسی را خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: بنابراین، پیش بینی می گردد در این فصل همچون سال های گذشته و یا حتی بیشتر از آن، سفرهای زمینی به مشهد کاهش داشته باشد و لذا انتظار می رود با این فرایند، مردم سفرهای خود را با وسایل نقلیه همگانی انجام دهند.

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی همچنین در مورد بسته های سفر پیش بینی شده برای افزایش مسافر به استان در فصل زمستان توضیح داد: معمولا در فصل زمستان، دفاتر و شرکت های هواپیمایی و از سوی دیگر، هتل ها و اقامتگاه ها، آفرهایی را ارائه می دهند و به طورکلی نرخ بسته های سفر کاهش پیدا می نماید.

ارائه بسته های ارزان قیمت به عنوان مشوق سفر به مشهد

وی اضافه نمود: لذا با تخفیف هایی که به طور مثال، هرساله در اماکن اقامتی اعمال می گردد و نیز با تخفیف هایی که بر بعضی وسایل حمل ونقل همچون هواپیما و قطار انجام می گیرد، می توانیم پکیج های ارزان قیمت تری را به عنوان مشوق برای سفر به مشهد ارائه کنیم. اما در کل به شکلی نیست که به مسافران فصلی مشهد به میزان زیادی اضافه گردد. بااین حال، ستاد سفر استان در حال برنامه ریزی است تا مجموعه ای از پکیج های ارزان قیمت تر نیز ارائه گردد.

فرقانی ضمن اشاره به این که مسافران فصلی مشهد در این چند سال اخیر معین هستند، در تکمیل سخنان خود یادآور شد: این افراد به طور مثال، کشاورزانی هستند که محصول خود را برداشت نموده اند و کار کشاورزی شان به اتمام رسیده و لذا در این فصل بیشتر بازار هدف ما هستند که هرساله به مشهد سفر می نمایند. همچنین اتباع دیگر کشورها که برای زیارت به کشور سفر می نمایند، از این دست مسافرانند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 617

به "کاهش محسوس سفرهای زمینی به مشهد در فصل سرما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش محسوس سفرهای زمینی به مشهد در فصل سرما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید