یک شایعه جذاب؛ دیوید بکام در پیکی بلایندرز!

به گزارش کولو، شایعاتی در خصوص احتمال نقش آفرینی دیوید بکام در سریال پیکی بلایندرز مطرح شده است.

یک شایعه جذاب؛ دیوید بکام در پیکی بلایندرز!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، طرفداران سریال پیکی بلایندرز برای تماشای فصل 6 این مجموعه پرطرفدار که هم اکنون در حال ساخت است آماده می شوند، اما شایعاتی در خصوص احتمال حضور دیوید بکام، ستاره عظیم فوتبال انگلیس در این فصل نیز شنیده شده است. سازندگان این مجموعه مجبور شدند فیلمبرداری در اوایل امسال به دلیل بیماری همه گیر کرونا به تعویق بیندازند.

با برقرار شدن حالت قرنطینه در سراسر جهان، شرایط فیلمبرداری دیگر مهیا نبود، اما حالا امکان آن دوباره برقرار شده است. با این حال تاریخ انتشار ششمین فصل این سریال درام یکی معین نشده و طرفداران بی صبرانه منتظر تماشای دوباره این مجموعه هستند.

افراد مشهوری از جمله ساموئل ال جکسون، جان تری، جولیا رابرتز، اسنوپ داگ و برد پیت برای حضور در این سریال ابراز آمادگی نموده اند و اخباری در خصوص احتمال حضور دیوید بکام نیز مطرح شده است.

استیو نایت، کارگردان سریال در این رابطه گفت: بسیاری از افراد مشهور تماس گرفته و برای شرکت در این سریال ابراز آمادگی نموده اند. ممکن است در فصل ششم کمی شرایط را برای حضور بازیگران و افراد مشهور در پیکی بلایندرز مهیا کنیم. مدیر برنامه ام با من تماس گرفت و مدعی شد قرارداد اسناپ داگ، خواننده مشهور به لندن سفر کند، او می خواهد با دو نفر دیدار کند و تو یکی از آنها هستی.

پس بدین ترتیب استیو نایت نامی از دیوید بکام برای احتمال نقش آفرینی در این سریال نیاورد، اما بی شک حضور او اهمیت بسیار زیادی برای طرفداران مشترک این سریال و البته فوق ستاره محبوب انگلیسی خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1088

به "یک شایعه جذاب؛ دیوید بکام در پیکی بلایندرز!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک شایعه جذاب؛ دیوید بکام در پیکی بلایندرز!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید