17 عنصر استایل مردانه در فصل زمستان که حتما لازمتان می گردد

به گزارش کولو، هر فصلی می تواند و خاطره انگیز باشد؛ چه باران های بهاری، چه گرمای تابستان، چه سرمای پاییز و برف زمستانه. شاعرانه است، مگر نه؟! البته به شرط اینکه بدانید بنا به آب وهوا در زمان مناسب چه لباسی به تن کنید! معمولا وقتی صحبت از انواع مختلف لباس به میان می آید، افراد فکر می نمایند که درمورد لباس های خانم ها صحبت می کنیم اما با اینکه تنوع پوشاک بانوان از آقایان بسیار بیشتر است، همچنان لباس های مردانه از تنوع زیادی برخوردار هستند. در طول هر فصل از سال، لباس های مردانه هم مجذوب کنندهیت های خاص خودشان را دارند و فصول سرد هم از همین قاعده پیروی می نماید؛ زمان هایی از سال که با فنجان های چای و قهوه، شال گردن های رنگی، لباس های خاص، مجذوب کننده و البته گرم به یاد ما می آیند. در این مطلب مجله خبرنگاران، شما را با 17 نوع لباس مردانه زمستانی آشنا می کنیم؛ پس بیایید با هم این لیست ضروری برای آقایان را مرور کنیم.

17 عنصر استایل مردانه در فصل زمستان که حتما لازمتان می گردد

1. کت چرمی، لباس مردانه زمستانی برای خوش تیپ ها!

کت چرمی مردانه از آن دسته لباس هایی است که آقایان خوش تیپ حتما باید آن در میان لباس های خود داشته باشند. این نوع بالاپوش، جزو استایل کژوال طبقه بندی می گردد و در استایل های شیک و مینیمال یا زیپ دار موجود هستند. آن ها را با تقریبا هر چیزی می توان پوشید!

وقتی دما افت می نماید، می توانید زیر آن یک هودی بپوشید یا وقتی هوا خوب است، به یک تی شرت نخی اکتفا کنید. این نوع کت ها را می توان با شلواری تیره تر ست کرد و برترین رنگ هم برای شلواری که می توانید با کت چرمی مردانه به تن کنید، شلوار کتان یا جین سیاه است. از آنجا که چرم های مصنوعی در بازار فراوان هستند، اگر در پی چرم طبیعی یا محصول باکیفیت هستید، بهتر است کت چرمی خود را از برندهای معروف و معتبر تهیه کنید تا درمورد جنس آن نگرانی نداشته باشید. البته بهتر است حواستان به قیمت ها هم باشد!

2. پالتوی دو سینه، پرحرارت و مجذوب نماینده!

این نوع پالتو، از آن دسته لباس زمستانی مردانه است که همه آقایان در فصول سرد سال به آن احتیاج دارند!

چه بخواهید به اداره بروید یا سر یک قرار حاضر شوید، پالتوی دو سینه مردانه احتیاج شما را کاملا برآورده می نماید. هم شیک و مجذوب نماینده است و هم شما را در برابر سرما محافظت می نماید. البته آن ها ظاهری کلاسیک دارند اما گزینه های زیادی برای ست کردن با این نوع لباس مردانه زمستانی دارید. می توانید برای داشتن یک استایل کژوال از شلوار جین به همراه آن بهره ببرید یا با پوشیدن یک شلوار کتان تیره رنگ، ظاهری کلاسیک تر ایجاد کنید. در هرصورت این نوع پالتوی مردانه را به هر شکل که ست کنید، مجذوب نمایندهیت خود را به خوبی حفظ می نماید.

3. اورکت پشمی، برای فصول سرد سال

زمان هایی که هوا خیلی سرد است، اینکه هم بتوانیم خود را گرم نگه داریم و هم ظاهر مجذوب نمایندهی داشته باشیم، کار سختی می گردد. خرید یک اورکت پشمی باوجود این که قیمت نسبتا بالایی دارد، قطعا می توانید احتیاج ما را در فصول سرد سال رفع کند. از طرف دیگر، اگر شما از آن دسته آقایانی هستید که به ظاهرشان اهمیت زیادی می دهند، حتما باید این نوع لباس مردانه زمستانی را هم داشته باشید. از متداول ترین رنگ های این نوع اورکت می توان به سرمه ای، زغالی و شتری اشاره نمود. بنابراین اگر می خواهید پیش چشم افراد مجذوب نماینده و خوش پوش به نظر برسید، حتما به این لباس زمستانی خاص هم احتیاج دارید!

4. کت بلیزر پشمی، خوش استایل برای روزهای سرد

برای روزهای سردی که می خواهید یک استایل معمولی را با استفاده از یکی دو عنصر مجذوب نماینده به یک استایل مجذوب نماینده تبدیل کنید، کت های بلیزر پشمی یکی از برترین انتخاب ها به حساب می آیند. این نوع بالاپوش مردانه علاوه بر گرم بودن، ظاهر خوبی دارد و سبک است. این موضوع از این جهت اهمیت دارد که به شما قدرت حرکت زیادی در لباس زمستانی تان می بخشد. چیزی که این نوع کت های پشمی را مجذوب نماینده می نماید، این است که می توانید در فصولی مانند بهار و پاییز هم همچنان از آن ها بهره ببرید چون آن قدر سبک هستند که ظاهر عجیبی در محل کار یا خیابان نداشته باشند و در عین حال شما را گرم نگه دارند.

5. کت ترنچ (trench) مخصوص فصول بارانی

شاید مهم ترین شخصیتی که با کت ترنچ (trench) به خاطر می آوریم، آلن دلن در فیلم های مختلفش باشد. اگر شما هم از این استایل کلاسیک مجذوب نماینده بارانی ها لذت می برید، پیشنهاد می کنیم حتما این نوع لباس را در کمد داشته باشید. کت های ترنچ یا بارانی با وجود اینکه سبک هستند، شما را در برابر باران گرم و خشک نگه می دارند و با مدل های مختلفشان می توانند جوابگوی سلایق گوناگون باشند. معمولا می توانید آن ها را در رنگ های نچرال مانند خاکی، شتری، خاکستری و غیره پیدا کنید.

6. کت وشلوار پشمی، یک تیر و چند نشانِ لباس مردانه زمستانی!

این نوع کت و شلوار نیز برای فصل سرما و بعلاوه نیمه های بهار و پاییز مناسب است. آن ها در عین حال که جنس مناسبی برای حفاظت شما از سرما دارند، اما ضخیم هم نیستند و این باعث می گردد تا کاملا ظرافت یک کت وشلوار شیک را داشته باشند. در فصل های پاییز و بهار می توان آن ها را با پیراهن های آستین کوتاه یا پولوشرت همراه کرد و یک استایل نیمه رسمی متناسب به وجود آورد. در مقابل، با استفاده از دکمه سر دست و کراوات در کنار پیراهن می توانید یک ظاهر رسمی داشته باشید؛ ضمن اینکه اگر فکر می کنید ممکن است سردتان بگردد، می توانید روی آن یک پالتوی بلند بپوشید و برای هر آب و هوا یا مراسمی آماده باشید!

7. شلوارهای جین، یک راه چاره همیشگی!

گاهی پیش می آید که حوصله نداشته باشید تا آنالیز کنید و ببینید، چه چیزی با چه چیزی بهتر ست می گردد. برای چنین زمان هایی، بهتر است یکی دو دست شلوار جین مشکی دم دست داشته باشید!

چطور؟! چون کمتر لباسی است که در کنار این شلوارها جلوه مجذوب نمایندهی پیدا نکند. چه بخواهید ظاهری اسپرت داشته باشید، استایل بوهو به تن کنید یا برای رفتن به شرکت و اداره از خانه بیرون بروید، شلوار جین مشکی می تواند کارگشا باشد تا انواع لباس مردانه زمستانی شما در کنار یکدیگر به خوبی قرار بگیرند. این نوع شلوار در کنار کت چرمی، شال گردن، بوت های چرمی و انواع پالتو ترکیب فوق العاده ای را به وجود می آورد.

8. شال گردن ها، پوشش مجذوب نماینده زمستانه!

یک شال گردن ضخیم هم زیبا و مجذوب نماینده است و هم گرم؛ بنابراین، حتما چندتایی از این اکسسوری زیبا و فوق العاده برای روزهای سرد زمستانی لازم دارید. شال گردن ها در مقدار و ضخامت های مختلف قابل تهیه هستند که بنا به استایلتان می توانید رنگ، نوع و ابعاد آن را انتخاب کنید.

9. پلیور با بافت طنابی، مدل لباس مردانه کلاسیک

این نوع لباس زمستانی مردانه برای استایل کلاسیک مناسب تر است و معمولا از کامواهای پشمی بافته می گردد. پلیورهایی که بافت طنابی دارند، مقاوم هستند و می توانید چند فصل سرد را با آن ها پشت سر بگذارید. یقه آن ها عمدتا گرد است و در عین زیبایی، شما را کاملا گرم نگه می دارد. پلیورهای با طرح بافت طنابی برای قرن ها به وسیله ماهیگیران ایرلندی مورداستفاده قرار می گرفتند اما در سال 1950 به وسیله مجله معروف وُگ به دنیا معرفی شدند تا امروزه آن ها را در تمام دنیا پیدا کنید.

10. پلیور یقه اسکی، لازمه روزهای سرد سال

تردیدی نیست که پلیورهای یقه اسکی در روزهای سرد سال به استایل شما جاذبه ای بی نظیر می بخشند. این نوع لباس مردانه زمستانی را می توان به همراه یک کت بلیزر یا جین به تن کرد؛ با شلوار کتان یا جین پوشید و خلاصه هر ترکیبی را با آن چشمگیر ساخت!

این نوع پلیور به شما اجازه می دهد تا استایل اسپرت یا اسمارت کژوال داشته باشید. کافی است تا رنگ و نوع ترکیبی را که با پلیور یقه اسکی استفاده می کنید را تغییر بدهید تا استایلتان به کلی عوض گردد.

11. سوییشرت نیم زیپ، گرم و خوش استایل

برای اینکه یک استایل شیک و اسپرت طی فصل زمستان داشته باشید، یکی از برترین انتخاب ها می تواند سوییشرت نیم زیپ باشد. آن ها را می توان به تنهایی پوشید یا اینکه با کاپشن یا حتی بارانی و کت همراه کرد. اگر استایل کژوال هم استایل محبوب شماست، این نوع سوییشرت حتما لازمتان می گردد؛ چراکه می توان آن را از محل کار تا دورهمی های محبت آمیز در ترکیب با یک کت پشمی تیره یا یک شلوار جین راحت به تن کرد.

12. کت جین، برترین انتخاب برای بهار و پاییز

کت های جین از آن دسته لباس مردانه زمستانی هستند که برخلاف ظاهر ظریفشان، شما را گرم نگه می دارند. البته اگر هوا رو به سردی برود، بهتر است زیر آن یک هودی یا پیراهن فلانل بپوشید تا مطمئن باشید که سردتان نمی گردد. این نوع کت، مناسب استایل کژوال است و می توان آن را با تیشرت، شلوار جین یا کتان تیره همراه کرد.

13. پیراهن فلانل، لباس مردانه زمستانی محبوب قلب ها!

اجازه بدهید برای تعریف این نوع پیراهن مردانه که مناسب فصول سرد است، تنها به ذکر عبارت چهارخانه محبوب اکتفا کنیم!

این نوع لباس مردانه زمستانی که برای یک استایل کژوال ایدئال محسوب می گردد، برای هر کمدی یک ضرورت به شمار میرود. می توان در فصل بهار یا پاییز آن را با یک تی شرت همراه کرد و دکمه ها آن را باز گذاشت یا وقتی هوا رو به سردی می رود، آن را زیر یک کت جین پوشید. پیراهن های فلانل در رنگ های قرمز، آبی و حتی سبز موجود هستند و می توان آن را به راحتی ست کرد.

14. دستکش چرمی، شیک و مناسب فصل سرما

دستکش های چرمی نه تنها شیک و مجذوب نماینده هستند، بلکه دست های شما را هم از سرمازدگی حفظ می نمایند. می توانید آن ها را با لباس های مختلف ست کنید و ببینید که همواره مجذوب نمایندهیت خودشان را به رخ می کشند!

رنگ های تیره مانند قهوه ای و مشکی برای آن ها برترین گزینه است چون به این ترتیب، راحت تر می توان این رنگ دستکش چرمی را با دیگر اجزای لباس زمستانی مردانه ترکیب کرد. به طورکلی، بهتر است این عنصر کوچک اما مهم را استایلتان نادیده نگیرید چراکه دستکش مناسب در طول فصل زمستان تفاوت چشمگیری ایجاد می نماید.

15. کلاه بافتنی و حفظ سلامت سینوس ها

درست است که کلاه های بافتنی سر ما را از گزند سرما حفظ می نمایند اما نمی توانیم انکار کنیم که ظاهرمان را به شکل اغراق آمیزی تغییر می دهند!

اما راه چاره چیست؟ بهتر است هنگام پوشیدن کلاه بافتنی، استایل خود را زیاده از حد کژوال انتخاب نکنید. علت هم این است که هیچ کس دوست ندارد بعد از انتخاب لباس هایش، زمانی که به آیینه نگاه می نماید با ظاهری شلخته رو به رو گردد. پس برای اینکه هم مد روز باشید و هم سرتان را از سرما محافظت کنید، بهتر است استایل لباس زمستانی مردانه خود را نیمه رسمی انتخاب کنید تا دو کفه ترازو با هم برابر باشند.

16. جوراب پشمی برای گرم نگه داشتن قلب دوم شما

می گویند تا وقتی پاهایتان سرما را احساس نمی نمایند، تحمل یخبندان های زمستانی کار آسانی است و چنین کاری با داشتن چند جفت جوراب پشمی، ساده به نظر می رسد. ترکیب این جوراب ها که در طرح ها و رنگ های گوناگون موجود هستند با انواع لباس زمستانی مردانه، هر کسی را وسوسه می نماید تا بیشتر از یکی دو جفت جوراب پشمی برای فصول سرد تهیه کند.

می توان آ ن ها را با بوت و شلوار جین ست کرد یا همراه لباس های رسمی برای رفتن به اداره پوشید. به یاد داشته باشید، پاهای شما بخش مهمی از بدنتان هستند، پس آن ها را گرم و سالم نگه دارید.

17. بوت ها، جزء حذف نشدنی لباس مردانه زمستانی

اگر بگوییم که بوت ها از اجزای اصلی استایل مردانه زمستانی هستند، پر بی راه نگفته ایم. دلایل زیادی برای دوست داشتن و پوشیدن این نوع کفش وجود دارد اما به طور قطع، ضدآب بودن، استحکام و گرم نگهداشتن پاها طی فصل سرد از دلایل اصلی محبوبیت آن ها به شمار می رود. حالا، رقابت اصلی برندهای تولیدنماینده این محصول پرطرفدار بر سر کیفیت، سبکی و راحتی بیشتر است. از مدل چلسی گرفته تا دِزِرت، طراحی های مختلفی وجود دارد که هرکدام از آن ها می توانند برحسب سلیقه و استایل شما مناسب باشند.

برای آشنایی با چند ست زمستانی مردانه فوق العاده، پیشنهاد می کنیم به مقاله دیگر خبرنگاران مراجعه نمایید. در این مطلب، به معرفی انواع لباس مردانه زمستانی پرداختیم. شما دیگر چه نوع لباسی می شناسید که دوست دارید به این لیست اضافه کنیم؟ برای ما بنویسید.

منابع: thetrendspotter, man of many

منبع: دیجی استایل
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2069

به "17 عنصر استایل مردانه در فصل زمستان که حتما لازمتان می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 عنصر استایل مردانه در فصل زمستان که حتما لازمتان می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید