200 میلیون گوشی اسمارت در چین فروش رفت

به گزارش کولو، خبرنگاران: مصرف کالاها و خدمات اطلاعاتی در چین طی نیمه نخست 2014 به نسبت 6 ماهه اول سال 2013 با 20 درصد افزایش روبرو شده و در این مدت 200 میلیون اسمارت فون به فروش رسیده است.

200 میلیون گوشی اسمارت در چین فروش رفت

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرنگاران، مسئول بخش مهندسی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین گفته است که این کشور به عنوان پرجمعیت ترین کشور جهان توانسته ظرف مدت شش ماه اول سال 2014 بالغ بر 200 میلیون اسمارت فون بفروشد.

تراکنش های مبتنی بر تجارت الکترونیکی در این کشور رشد سالانه 26.7 درصد دارد در حالیکه رشد فروش آنلاین تنها یک سوم این مقدار است.

وی همچنین گفته است که بیشتر برنامه های کاربردی اینترنتی موبایل این کشور حول خدمات مالی، حمل ونقل و موضوعات بهداشتی می گردد و مخاطب آنها بیشتر از موضوعات سرگرمی همچون موزیک و گِیم است.

در این بازه زمانی شش ماهه، ترافیک موبایل دیتا 52.1 درصد رشد نموده در حالیکه درآمدهای این بخش رشد 46.4 درصدی داشته است.

این مسئول وزارت فناوری اطلاعات چین گفته است که با گسترش کسب وکارهای مبتنی بر نسل چهارم در این کشور، شبکه های مخابراتی با ترکیبی از نسل های جدید و قدیمی در 16 شهر تست می گردد که انتظار می رود با ارائه مجوز تجاری نسل چهارم ارتباطی، منابع مالی حاصل از این بخش بیشتر گردد.

تا انتهای ژوئن و بعد از گذشت هفت ماه از ارائه مجوز نسل چهارم به اپراتور تری، تعداد مشترکان نسل چهارمی چین حدودا به 14 میلیون رسیده است.

مشترکان نسل سومی این کشور نیز 471 میلیون است.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 433

به "200 میلیون گوشی اسمارت در چین فروش رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 میلیون گوشی اسمارت در چین فروش رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید