آذری جهرمی: پدرخوانده ها راه را برای جوان ها باز نمایند

به گزارش کولو، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدوارم پیرمردها و پدرخوانده های سیاسی عرصه مدیریتی کشور را کنار بگذارند و سنگ جلوی پای جوانان نیندازند.

آذری جهرمی: پدرخوانده ها راه را برای جوان ها باز نمایند

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه عرصه اجرا در کشور نیازمند حضور جوانان است، گفت: امیدوارم پیرمردها و پدرخوانده های سیاسی عرصه مدیریتی کشور را کنار بگذارند و سنگ جلوی پای جوانان نیندازند و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اجازه دهند جوانان وارد عرصه مدیریتی شوند.

آذری جهرمی اضافه نمود: پدرخوانده های سیاسی با تنگ نظری قطار انقلاب را خلوت و خلوت تر نکنند چون در پایان خودشان و قطاری خالی می مانند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تشکر از نمایندگان استان هرمزگان به خاطر همراهی و اعتمادی که به او به عنوان یک وزیر جوان دادند، گفت: معرفی وزیر جوان یک سنت شکنی بود که امیدوارم این فرایند استمرار داشته باشد و اجازه دهند جوانان موثرتر و پرانرژی تر در عرصه های مدیریتی حضور یابند و منشا خدمات شوند.

آذری جهرمی بیان نمود: مردم چشم انتظار تغییر هستند و این تغییر بخشی با تغییر بین نسلی محقق می گردد.

او در ادامه با بیان اینکه 100 درصد روستاهای بالای 20 خانوار هرمزگان تا پایان دولت به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پر سرعت متصل می شوند، اضافه نمود: چند نقطه کشور از نظر ارتباطی عقب ماندگی هایی داشت که یکی از آنها این استان بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: در سفر شهریور ماه به مردم هرمزگان وعده دادم که شاخص های ارتباطی استان به لحاظ توسعه ارتباطات روستایی را از 60 درصد متناسب با برنامه ششم توسعه به 80 درصد تا پایان برنامه برسانیم؛ امروز شاخص های ارتباطی روستایی اکنون به 82 درصد رسانده ایم یعنی از اهداف برنامه ششم توسعه 2 درصد جلوتر هستیم.

آذری جهرمی تاکید نمود: به مردم قول دادم که در شرایط کرونایی بچه ها از تحصیل باز نمانند و من امروز خوشحالم که توانستم به مردم استان هرمزگان بگویم که سر قولم بوده ام و به وعده ام عمل نموده ام.

او با بیان اینکه تا به امروز 281 روستا تا امروز به اینترنت متصل شده اند و 25 روستای دیگر تا پایان سال به این آمار اضافه می گردد، گفت: در مجموع 306 روستای هرمزگان به شبکه ارتباطی متصل خواهند شد و بدین ترتیب 136 هزار نفر با این توسعه به شبکه جهانی متصل شده اند و عدالت ارتباطی برای آنها برقرار شده است.

آذری جهرمی گفت: در همین چند ماه گذشته رشد 22 درصدی در حوزه ارتباطات این استان نسبت به قبل با ایجاد سایت های جدید و ارتقاء های انجام گرفته اتفاق افتاده است به طوری که در حوزه احداث فیبرنوری شاهد 29 درصد رشد هستیم.

منبع: فرارو
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1545

به "آذری جهرمی: پدرخوانده ها راه را برای جوان ها باز نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آذری جهرمی: پدرخوانده ها راه را برای جوان ها باز نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید