اجرای82 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

به گزارش کولو، خبرنگاران/آذربایجان شرقی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از فعالیت 82 پروژه در حال ساخت حوزه گردشگری در 19 شهرستان آذربایجان شرقی طی امسال اطلاع داد.

اجرای82 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

مرتضی آبدار با تاکید بر این که جذب سرمایه گذار در زمینه احداث پروژه های مختلف زیرساخت گردشگری در راستای برطرف نیازها و ارتقای رضایت گردشگران در استان، در دستور کار قرار گرفته است، اظهار کرد: در امسال شاهد اجرای 82 پروژه فعال سرمایه گذاری در 19 شهرستان آذربایجان شرقی هستیم.

وی اضافه نمود: این پروژه ها به صورت همزمان شامل احداث 27 هتل، دو هتل آپارتمان، 20 مجتمع گردشگری، چهار اردوگاه گردشگری، یک مرکز تفریحی و سرگرمی، 15 مجتمع خدماتی بین راهی، چهار اقامتگاه بوم گردی، چهار واحد پذیرایی، سه سفره خانه سنتی و دو مجتمع آبدرمانی با نظارت اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان در حال اجراست.

وی با اشاره بر این که حجم سرمایه گذاری در این 82 پروژه قریب به 50000 میلیارد ریال است، ادامه داد: با سرمایه گذاری انجام شده از سوی سرمایه گذاران و شروع به فعالیت پروژه های یاد شده، برای بالغ بر 4500 نفر اشتغال مستقیم ایجاد خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، آبدار با بیان اینکه این اقدامات فرصت مناسبی جهت توسعه امکانات زیرساختی، ارتقا سطح کیفی و توزیع متوازن جذب گردشگر در شهرستان ها است، اظهار کرد: این پروژه ها، در شهرستان های تبریز، بستان آباد، شبستر، جلفا، خداآفرین، کلیبر، چاراویماق، بناب، اسکو، هادیشهر، میانه، سراب، آذرشهر، اهر، مراغه، هشترود، مرند، خسروشهر و هریس در حال احداث است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 637

به "اجرای82 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای82 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید