اعتراضات تایلند امروز به شکل مسالمت آمیز ادامه دارد

به گزارش کولو، خبرنگاران: معترضان به سیاست های دولت تایلند قرار است امروز بار دیگر به خیابان ها آمده و به صورت مسالمت آمیز در مقابل مقر فرماندهی پلیس این کشور دست به راهپیمایی بزنند.

اعتراضات تایلند امروز به شکل مسالمت آمیز ادامه دارد

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آسوشیتدپرس، معترضان به سیاست های دولت تایلند قرار است امروز (چهارشنبه) بار دیگر به خیابان ها آمده و به صورت مسالمت آمیز در مقابل مقر فرماندهی پلیس این کشور دست به راهپیمایی بزنند.

در جریان این اعتراضات که حدود 10 روز گذشته شروع شد و در بانکوک به درگیری معترضان و نیروهای امنیتی انجامید، تا کنون 5 نفر کشته و 57 تن دیگر زخمی شده اند.

معترضان خواهان برگزاری انتخابات زودهنگام هستند. پیش از این، نخست وزیر تایلند برگزاری هرگونه انتخابات زودهنگام را رد نموده بود.

ساتپ تواکسوبان، رهبر مخالفان تایلند روز گذشته طی اظهاراتی اظهار داشت که به مبارزه خود برای بیرون راندن ینگلاک شیناواترا، نخست وزیر این کشور از قدرت ادامه خواهد داد.

تواکسوبان در جمع هواداران خود گفت: امروز ما به یک پیروزی نسبی دست یافتیم اما به مبارزه خود تا زمان فروپاشی رژیم تاکسین شیناواترا، برادر ینگلاک و نخست وزیر پیشین تایلند ادامه خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 346

به "اعتراضات تایلند امروز به شکل مسالمت آمیز ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراضات تایلند امروز به شکل مسالمت آمیز ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید