برنامه نجات سوم برای یونان محکوم به شکست است

به گزارش کولو، خبرنگاران: وزیر دارایی سابق یونان بسته نجات سوم برای کشورش که در حال حاضر مذاکرات آن در حال اجرا است را محکوم به شکست دانسته و توضیح داد که این برنامه هیچ آینده ای ندارد.

برنامه نجات سوم برای یونان محکوم به شکست است

سفر با تور یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه راینیشن پست، یانیس واروفاکیس، وزیر دارایی سابق یونان بسته نجات سومی که قرار است برای یونان در نظر گرفته گردد را محکوم به شکست دانست و توضیح داد که این برنامه هیچ آینده ای ندارد.

وی که در تبادل نظر با روزنامه اسپانیایی ال پائیس سخن می گفت همچنین گفت که این بحران با وام های جدید کمرشکن همیشه طولانی تر می گردد و به گونه ای رفتار می گردد که انگار از این طریق مسائل حل می گردد.

وزیر دارایی سابق یونان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تردیدهایی که به برنامه کمکی جدیدی که در حال حاضر دولت یونان و وام دهندگان بین المللی درباره آن مذاکره می نمایند وجود دارد گفت که اهداف در نظر گرفته شده برآورده نخواهد شد، رکود همچنان ادامه خواهد داشت و مسائل سیاسی وجود خواهد داشت.

واروفاکیس بر این عقیده است که وزیر دارایی آلمان می خواهد منطقه یورو را از پایه تغییر شکل دهد. هدف این برنامه این است که تروئیکای اروپایی همه جا از جمله در مادرید، رم و بخصوص در پاریس حضور یابند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 931

به "برنامه نجات سوم برای یونان محکوم به شکست است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه نجات سوم برای یونان محکوم به شکست است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید