تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه رازی به المپیاد کشوری راه یافت

به گزارش کولو، مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: تیم بسکتبال دانشگاه رازی با کسب مقام قهرمانی مسابقات دانشگاه های منطقه 5 کشور، پیروز شد سهمیه حضور در المپیاد دانشجویان سراسر کشور را کسب کند.

تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه رازی به المپیاد کشوری راه یافت

شهریار عباسیان، مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه 5 کشور از 15 تا 17 آبان ماه با شرکت شرکت تیم هایی از دانشگاه های رازی، لرستان، کردستان و صنعتی کرمانشاه به میزبانی این دانشگاه برگزار گردید.

عباسیان اضافه کرد: این رقابت ها در بین دانشگاه های شرکت نماینده به صورت جدول دور های طی دو روز در صبح و بعد از ظهر با انجام 6 بازی انجام گرفت که در نهایت تیم دانشگاه رازی توانست به مقام قهرمانی دست یابد و سهمیه حضور در المپیاد دانشجویان سراسر کشور را کسب کند. تیم های دانشگاه های کردستان و لرستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

مدیر امور تربیت بدنی دانشگاه رازی کرمانشاه در مورد مسابقات بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه 5 کشور گفت: حضور در المپیاد های فرهنگی ورزشی دانشجویان سراسر کشور بازخورد فعالیت های دانشگاه های کشور در حوزه تربیت بدنی است که هر دو سال یکبار به میزبانی یکی از دانشگاه های کشور برگزار میشود.

وی با اشاره به اهمیت کسب سهمیه حضور تیم های ورزشی دانشگاه ها در المپیاد های ورزشی اضافه کرد: دانشگاه ها برای ورود به این رویداد بزرگ باید در بین دانشگاه های مناطق تعریف شده عنوان قهرمانی را کسب نمایند.

عباسیان اظهار کرد: مدیریت تربیت بدنی دانشگاه رازی در راستای تحقق اهداف فوق در ابتدای سال تحصیلی 99-98 با برنامهریزی های منسجم و منظم فرصت های مناسبی را برای حضور کلیه دانشجویان در تمرینات آمادگی تیم های دانشگاه در رشته های مختلف ورزشی برای شرکت در مسابقات منطق های سال 98 و کسب سهمیه المپیاد سراسر کشور که در تابستان 99 به میزبانی دانشگاه گیلان برگزار میشود، فراهم نموده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 554

به "تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه رازی به المپیاد کشوری راه یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه رازی به المپیاد کشوری راه یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید