خبرنگاران مجازات سخت در انتظار اخلالگران بازار مرغ استان همدان

به گزارش کولو، همدان- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان از معرفی 10 واحد مرغداری متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و گفت: با اخلال گران بازار گوشت مرغ به شدت برخورد قانونی می کنیم.

خبرنگاران مجازات سخت در انتظار اخلالگران بازار مرغ استان همدان

ظاهر پورمجاهد روز چهارشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرنگاران گفت: برخی از مرغداری ها از تحویل مرغ به کشتارگاه های استان خودداری کرده و با قیمت بیشتر به مناطق دیگر می فروختند که شناسایی شدند.

وی تاکیدکرد: لیستی از این مرغداران متخلف توسط سازمان جهادکشاورزی استان تهیه شد و این افراد که در شرایط کنونی قصد سوءاستفاده و سودجویی داشتند به تعزیرات حکومتی معرفی شدند تا مجازات شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی با بیان اینکه تولید مرغ در استان به تعادل رسیده و بخش عمده ای از گوشت مرغ مورد نیاز از داخل استان تامین می شود اضافه نمود: کمبودی در این زمینه وجود ندارد و التهاب روزهای گذشته در بازار مرغ فروکش کرده است.

پورمجاهد گفت: هم اکنون مرغ با نرخ کیلویی 23 هزار تومان همانند استانهای مجاور عرضه می شود و تلاش می کنیم این قیمت را به نرخ مصوب 20 هزار و 400 تومان برسانیم.

به گفته وی به دلیل تفاوت قیمت، مرغداران تمایلی به فروش مرغ زنده به کشتارگاه های همدان ندارند و به قیمت بالاتر به استانهای دیگر ارسال می کنند که به تدریج این فرایند در حال ساماندهی است.

معاون هماهنگی اقتصادی استانداری همدان اضافه نمود: مرغداران مدعی هستند که نهاده را به قیمت گران تهیه کرده اند و فروش پایین تر از کیلویی 18 هزار تومان صرفه اقتصادی ندارد که با تامین نهاده های مورد نیاز صنعت دام و طیور به تدریج مسائل کمبود و گرانی در این بخش مرتفع می شود.

وی گفت: علاوه بر مجازات مرغداران متخلف، مرغ فروشی هایی که گرانفروشی کرده اند نیز با نظارت و کنترل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت به تعزیرات حکومتی معرفی شده اند و حتی مغازه تعدادی از این اصناف خاطی پلمب شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1378

به "خبرنگاران مجازات سخت در انتظار اخلالگران بازار مرغ استان همدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مجازات سخت در انتظار اخلالگران بازار مرغ استان همدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید