خطرات آلودگی هوا در خودرو ها بیشتر از آنچه می پنداریم است

به گزارش کولو، این روزها پس از ویزیت به وسیله پزشکان، معمولاً یکی از عوامل زمینه ساز ابتلا به بیماری که باید از آن اجتناب کنید تنفس هوای آلوده معرفی می شود. یکی از همگانی ترین شرایط های قرار گرفتن در معرض آلودگی هوای شدید رایج در شهر­های بزرگ، هنگام تردد در خیابان های شلوغ و دیگر مسیرهای پرترافیک است.

خطرات آلودگی هوا در خودرو ها بیشتر از آنچه می پنداریم است

مدت زمان طولانی در مجاورت دود خروجی اگزوز ماشین­ های فاقد تجهیزات جذب آلاینده ها (Catalytic) قطعاً صدمات جبران ناپذیری برای سرنشینان خودروها در پی خواهد داشت، خستگی مفرط، سردرد و عصبانیت از عوارض و نشانه های عادی کوتاه مدت ناشی از تنفس در چنین هوای آلوده­ای است.

آسیب های دراز مدت و تکرار حضور در هوای آلوده در ترافیک های سنگین منجر به بیماری های جدی قلبی و تنفسی و اثرات خطرناک اثبات شده­ی دیگری نظیر ایجاد لخته خون در رگ ها بخصوص پاها است که به کرات به وسیله سازمان های بهداشتی مسئول در دنیا، هشدار داده شده و می گردد.

از آنجا که فیلتر هوای ورودی اتاق خودروها به تنهایی توانایی جذب آلاینده های مذکور را ندارد، سازنده های معتبر اتومبیل در دنیا اقدام به تهیه دستگاه های تصفیه های داخل ماشین نموده که هم اکنون در بسیاری از خودروهای سفارشی مانند بنز و ولوو­­ و... نصب می­شوند.

با توجه به ضرورت استفاده از این دستگاه به وسیله بیماران و سرویس های مدارس و دیگر متقاضیان شرکت چرمه شیز پس از آنالیز تائیدیه های سازندگان معتبر دستگاه تصفیه هوای ماشین از ابتدای فعالیت خود اقدام به معرفی و عرضه مدل های مختلف و شناخته شده در لیست محصولات خود نموده. هم زمان با پیشرفت سریع تکنولوژی، امروزه دو مدل از جدیدترین مدل­ های پیشرفته دستگاه­ های تصفیه هوا Neotec AP-V08B و Charmeshiz CS-828 مجهز به فیلتر­های نانو، هپا، کربن اکتیو و سنسورهای دقیق برای تنظیم هوای اتومبیل شما، با خروجی هوای تصفیه شده مناسب برای حجم اتاق ماشین های کوچک و بزرگ در مدل­های مختلف و متنوع در دسترس شما هستند

دستگاه تصفیه هوا در طبقه بندی وسایل یاری پزشکی قراردارد.

حتماً قبل از خرید هر نوع دستگاه تصفیه هوا، اطلاعات و تائیدیه ­های اصلی آن را آنالیز نموده و از اعتبار و استاندارد آن آگاه شوید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خطرات آلودگی هوا می توانید مقالات سایت شرکت چرمه شیز را مطالعه فرمایید.

09198943551 - 02188613903

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2152

به "خطرات آلودگی هوا در خودرو ها بیشتر از آنچه می پنداریم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطرات آلودگی هوا در خودرو ها بیشتر از آنچه می پنداریم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید