خوش بینی مقام های ارشد چین و آمریکا برای پیشبرد توافق تجاری

به گزارش کولو، چین امروز (سه شنبه) گفت با ایالات متحده برای ادامه پیشبرد اجرای فاز یک توافق تجاری دوجانبه که اوایل سال جاری در جریان گفت وگوی مذاکره کنندگان تجاری ارشد دو کشور حاصل شد، موافق است.

خوش بینی مقام های ارشد چین و آمریکا برای پیشبرد توافق تجاری

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به نقل از خبرگزاری رویترز، وزارت تجارت چین در بیانیه ای خاطرنشان کرد که لیو هو، معاون نخست وزیر چین با رابرت لایتهایزر، نماینده تجاری آمریکا و استیون منوچن، وزیر خزانه داری آمریکا رایزنی نموده است.

براساس اعلام این وزارتخانه، دو طرف مذاکرات سازنده ای بر سر این توافق تجاری و تقویت هماهنگی سیاست اقتصاد کلان داشته اند.

دفتر نمایندگی تجاری آمریکا خاطرنشان کرد، مقام های ارشد واشنگتن و پکن پس از این تماس تلفنی روز دوشنبه، شاهد پیشرفت برای حل و فصل مسائل بر سر این توافق بودند که ماه ژانویه حاصل شد و طرفین برای موفقیت این توافق متعهد شدند. براساس اعلام آنها، این گفت وگو جزو تماس های معمول بوده است.

این تماس در ابتدا برای 15 اوت برنامه ریزی شده بود که شش ماه بعد از به جریان افتادن این توافق تجاری بود. اما ترامپ که از مدیریت چین در بحث کرونا ناراضی است، هفته پیش با اعلام به تعویق افتادن مذاکرات با چین گفت که نمی خواهم الان با آنها تعامل داشته باشم.

وزارت تجارت چین هم با صدور بیانیه جداگانه ای تایید کرد که دو کشور گفت وگوی سازنده ای داشته اند و برای پیشبرد فاز یک توافق تجاری توافق نموده اند. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1190

به "خوش بینی مقام های ارشد چین و آمریکا برای پیشبرد توافق تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوش بینی مقام های ارشد چین و آمریکا برای پیشبرد توافق تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید