دانشگاه لرستان میزبان 7 رشته ورزشی منطقه می گردد

به گزارش کولو، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان می گوید: پتانسیل و زیرساخت های ورزشی این دانشگاه بر اساس استانداردهاست.

دانشگاه لرستان میزبان 7 رشته ورزشی منطقه می گردد

احسان احمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران منطقه لرستان، بیان نمود: کسب میزبانی المپیادها، مسابقات منطقه و کشوری برای همه دانشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است. از این رو با اقداماتی که صورت داده ایم سال جاری دانشگاه لرستان در 7 رشته ورزشی میزبان مسابقات منطقه 5 است و موفقیت در این رقابت ها از اولویت های اصلی ماست.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه دانشگاه لرستان پتانسیل و زیرساخت های ورزشی لازم را بر اساس استانداردها داراست و از ظرفیت خوابگاه و سلف مناسب برخوردار است؛ ما متقاضی میزبانی مسابقات ورزش های همگانی هستیم که در تابستان 1400 برگزار می گردد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

احمدی بیان نمود: دوره های آموزشی خوبی را در دانشگاه لرستان برگزار نموده ایم و هدفمان این است که دوره ها مؤثر واقع شوند.

وی با اشاره به هزینه اندک برگزاری دوره های آموزشی، توضیح داد: به عنوان مثال دوره آموزش مربیگری درجه سه فوتبال که هزینه ای حدود یک میلیون و 200 هزار تومان دارد را به سبب تعاملات خوبی که با هیئت فوتبال داریم با حدوداً یک سوم این مبلغ برگزار کردیم و بخشی از این هزینه نیز صرف خرید لباس ورزشی برای خود دانشجویان شد.

رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه لرستان گفت: مسائل اقتصادی همیشه وجود دارد ولی خوشبختانه با همکاری هایی که هیئت رئیسه و امور اقتصادی با ما داشته اند تاکنون سابقه نداشته فرد یا تیمی را به خاطر مسائل اقتصادی به مسابقات اعزام نکنیم.

احمدی بیان نمود: ما برنامه هایی برای استعدادیابی دانشجویان داریم و چندین دوره المپیاد درون دانشگاهی برای رشته هایی که قرار است در مسابقات منطقه ای شرکت نمایند، برگزار نموده ایم.

وی گفت: با صحبت ها و پیگیری های انجام شده با دکتر عزیزی رئیس دانشگاه قول داد که یک فضای ورزشی جدید و مناسب احداث گردد و وزارت علوم و تحقیقات نیز قرار شده که امکانات ورزشی سالن را تأمین کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 395

به "دانشگاه لرستان میزبان 7 رشته ورزشی منطقه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه لرستان میزبان 7 رشته ورزشی منطقه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید