دلورنتیس: زلاتان؟ اولویت های دیگری دارم، مرتنس نمی تواند به تیم های ایتالیایی ملحق گردد

به گزارش کولو، رئیس باشگاه ناپولی احتمال پیوستن زلاتان ابراهیموویچ به این تیم و رفتن دریس مرتنس به اینتر در ماه ژانویه را رد کرد.

دلورنتیس: زلاتان؟ اولویت های دیگری دارم، مرتنس نمی تواند به تیم های ایتالیایی ملحق گردد

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آئورلیو دلورنتیس در تازه ترین اظهارنظرش در مورد شایعات منتشرشده در هفته های اخیر مبنی بر علاقه مندی باشگاه ناپولی به جذب زلاتان ابراهیموویچ که در سرانجام ماه جاری میلادی بازیکن آزاد محسوب می گردد، گفت: زلاتان انسان فوق العاده ای است که شخصیت قوی دارد. زمانی که آنچلوتی راهنمایی تیم را برعهده داشت، نسبت به جذب او فکر می کردیم، اما من اولویت های دیگری دارم چون ناپولی باید با سیستم و سبک دفاعی متفاوتی بازی کند و نباید به مانند بازی با پارما اجازه نفوذ به حریف را بدهیم.

رئیس باشگاه ناپولی ادامه داد: ما باید ابتدا روی داشته های خود تمرکز کنیم و سپس خط میانی مان را تقویت کنیم. این جای تأسف دارد که تمام کارهایی که برای آنچلوتی انجام دادیم را باید کنار بگذاریم و از نو با ایده های گتوسو کارمان را آغاز کنیم. ما باید کارمان را از نو آغاز کنیم، اما شور و اشتیاق مان مثل سابق است.

وی همچنین درباره سرمربی جدید ناپولی که در اولین بازی تیم تحت راهنماییش با نتیجه 2 بر یک مغلوب پارما شد، گفت: من با گتوسو که سرمربی سختکوشی است، کاملاً هماهنگ هستم. جنارو کارش را در میلان به خوبی انجام داد و ویژگی های لازم برای راهنمایی ناپولی را دارد، درست به مانند آنچلوتی که انسان فوق العاده ای است. حالا باید شکیبا باشیم، اعصابی پولادین داشته باشیم و خونسردی مان را حفظ کنیم. طرفداران ما از تیم شان برد می خواهند، اما فوتبال تغییر نموده و پیچده تر شده است.

دلورنتیس در بخش دیگری از صحبت هاش در تمجید از سرمربی پیشین آبی پوشان ناپل گفت: برای آنچلوتی آرزوی موفقیت دارم. او انسان و دوستی فوق العاده است. در سرانجام فصل ما به همه چیر نگاه خواهیم کرد و متوجه خواهیم شد که چه کسی اشتباه نموده است.

رئیس باشگاه ناپولی همچنین درباره احتمال پیوستن دریس مرتنس به اینتر در ماه ژانویه تأکید کرد: در قراردادی که مرتنس با ما دارد، او در ماه ژانویه به غیر از تیم های ایتالیایی، هر جای دیگری می تواند برود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 529

به "دلورنتیس: زلاتان؟ اولویت های دیگری دارم، مرتنس نمی تواند به تیم های ایتالیایی ملحق گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلورنتیس: زلاتان؟ اولویت های دیگری دارم، مرتنس نمی تواند به تیم های ایتالیایی ملحق گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید