دومین برد تیم ملی والیبال با نتیجه ای جالب در لیگ ملت ها

به گزارش کولو، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین بازی خود در لیگ ملت های 2021 از ساعت 14:30 امروز پنج شنبه به مصاف کانادا رفت. دو تیم پیش از این 5 بار در میادین مهم بین المللی به مصاف هم رفته بودند که کانادا در 3 بازی نخست و ایران در 2 بازی پایانی پیروز شده بودند.

دومین برد تیم ملی والیبال با نتیجه ای جالب در لیگ ملت ها

تیم ملی کشورمان در حالی که ست اول را به حریف واگذار کرده بود، کامبک زد و با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد.

ایران بازی را با سعید معروف، صابر کاظمی، میلاد عبادی پور، میثم صالحی، مسعود غلامی، محمد موسوی و محمدرضا حضرت پور (لیبرو) آغاز کرد.

بازی با دو امتیاز ملی پوشان ایرانی از جمله یک سرویس بدوت بازگشت میثم صالحی آغاز شد. حضور سعید معروف از ابتدا، تاثیر مثبتی روی بازیکنان داشت و رجحان ایران در آغاز مسابقه، حاصل همین روحیه مثبت و اعتماد به نفس بود اما شاگردان گلن هوگ در حمله بهتر و علاوه بر آن، کم اشتباه تر بودند. به همین دلیل کانادا ست اول را برد. نتیجه ست نخست 25 بر 22 به سود کانادا رقم خورد.

تیم ایران در انتها ست نخست 15 امتیاز از اسپک، یک امتیاز از دفاع، 3 پوئن سرویس و 3 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و کانادایی ها 13 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، یک پوئن سرویس و 8 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

دفاع روی تور، برگ برنده ایران در ست دوم بود. ضمن اینکه بازیکنان کانادا نسبت به ست نخست، بازی پراشتباه تری ارائه کردند. حضور شارون ورنون، ستاره تیم ملی کانادا هم نتوانست تضمینی برای پیروزی این تیم در ست دوم باشد. ایران در ست دوم، 25 بر 22 برنده شد.

تیم ملی ایران در انتها ست دوم، 27 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع، 3 پوئن سرویس و 11 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و کانادا 28 امتیاز از اسپک، 3 امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 13 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کرد.

شاگردان آلکنو در ست سوم هم راحت و با نقشه های متنوع بازی کردند. حضور امیرحسین اسفندیار به نام بازیکن ذخیره در خط سرویس هم به سود ایران بود. سرمربی کانادا تلاش کرد با استفاده از وقت استراحت، بازی را کنترل کند ولی در نهایت ایران در ست سوم با نتیجه 25 بر 22 به رجحان دست یافت.

تیم کشورمان در انتها ست سوم، 39 امتیاز از اسپک، 9 امتیاز از دفاع، 6 پوئن سرویس و 18 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد و بازیکنان کانادا 40 امتیاز از اسپک، 5 امتیاز از دفاع روی تور، 2 پوئن سرویس و 22 امتیاز از اشتباهات ایران کسب کردند.

بازیکنان تیم ملی در ست چهارم کاملا معتقد بودند که برنده این بازی هستند. تک دفاع دیدنی میلاد عبادی پور و جای خالی ای که سعید معروف در زمین کانادا پیدا کرد نشان می داد که 3 امتیاز بازی مقابل کانادا باید به سود شاگردان آلکنو ثبت شود. تیم ایران در ست چهارم 25 بر 22 برنده شد تا چهارمین بازی خود در لیگ ملت ها را با پیروزی تمام کرده باشد.

منبع: فرارو
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1708

به "دومین برد تیم ملی والیبال با نتیجه ای جالب در لیگ ملت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین برد تیم ملی والیبال با نتیجه ای جالب در لیگ ملت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید