راهنمای خرید بالابر پله رو ایمن و با کیفیت

به گزارش کولو، امروزه با وجود زندگی شهرنشینی مدرن و وجود ساختمان های طبقاتی و مجتمع های مرتفع وجود آسانسور برای حمل و جابجایی افراد مسن و سالمند و افرادی که دارای مسائل حرکتی و ضعف جسمانی هستند، بسیار لازم و لازم است.

راهنمای خرید بالابر پله رو ایمن و با کیفیت

در بعضی مجتمع ها و ساختمان های طبقاتی به علت صرفه جویی در هزینه ساخت و یا مشکل فضا و کوچک بودن زمین اولیه، امکان نصب آسانسور مقدور نیست. بعلاوه بعضی ساختمان های مسکونی یا اداری در سال های گذشته ساخته شده اند و اکنون قدیمی به شمار می روند و در آن دوران نصب آسانسور برای ساختمان ها چندان ضروری نبود و اهمیت نصب آن احساس نمی شد. به هر حال افراد ناتوان، ناخوش و سالمند یا افراد دارای مسائل حرکتی مانند معلولان، جانبازان یا افرادی که به علت عمل جراحی یا مسائل مفاصل و استخوان امکان پیمایش از پله های زیاد برایشان مقدور نیست، سکونت در این ساختمان های مرتفع خصوصا در طبقات بالا کابوس وحشتناکی به شمار می رود. بسیاری از مسائلی که برای خصوصا افراد سالمند اتفاق می افتد ناشی از سقوط از پله هاست که گاه صدمات جبران ناپذیر برای آنان به همراه خواهد داشت. این افراد حتما برای پیمایش پله ها احتیاج به یاری یک یا چند نفر دارند. اما طراحی و ساخت صندلی پله پیما تحول شگرفی در کیفیت زندگی این دسته از افراد خصوصا سالمندان و معلولان ایجاد کرد و توانست راه حلی ایمن و بدون مشکل برای انتقال افراد از پله ها را ارائه کند. اگر والدین شما یا اعضای خانواده شما با عصا یا ویلچر حرکت می نمایند و امکان پیمایش از پله های ساختمان را ندارند، زودتر دست به کار شوید و با نصب پله پیما مشکل عزیزان تان را برای پیمایش پله ها برای همواره برطرف کنید.

صندلی پله پیما از کجا بخریم؟

شرکت های متعددی اکنون به ساخت بالابر پله مشغول هستند ولی شرکت همیار مکانیک کوشا یک شرکت دانش بنیان در زمینه ساخت انواع صندلی پله پیما و وسایل توان بخشی معلولان و جانبازان و سالمندان عزیز است که در سال 1395 کار خود را آغاز کرد. همیار مکانیک کوشا با بهره گیری از متخصصان و دانشمندان علمی کشور و با تکنولوژی پیشرفته به ساخت بالابر پله رو همت گمارد و توانست محصولات متعدد دیگری از جمله ویلچر ایستا و سایر وسایل توانبخشی بسیار با کیفیت را فراوری و عرضه کند که بعضی از آن ها اختراع همیار مکانیک کوشا بوده و به نام این شرکت دانش بنیان ثبت اختراع شده است. خرید بالابر پله از این شرکت بسیار ارزان است چرا که کیفیت بسیار بالایی داشته و خرابی و تعمیر بسیار کمی داشته و دارای ماندگای بالایی است. ضمن آن که قیمت بالابر پله در این شرکت نسبت به سایر رقبا بسیار مالی و رقابتی است.

انواع بالابر پله رو

بر حسب طرز ساخت پله های ساختمان دو نوع بالابر پله طراحی و ساخته شده است. اگر پله ها در یک مسیر مستقیم باشند پله پیما مستقیم و اگر پله ها به صورت چرخشی و دارای پاگرد باشند، پله پیما چرخشی ساخته شده و کاربرد خواهد داشت. پس در انتخاب خود شک نکنید. همیار مکانیک کوشا دوست و همراه همیشگی شماست تا با مشکل پیمایش پله ها برای همواره خداحافظی کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1402 بروزرسانی: 23 مرداد 1402 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2278

به "راهنمای خرید بالابر پله رو ایمن و با کیفیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید بالابر پله رو ایمن و با کیفیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید