سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، از بهنام بانی تا محمد معتمدی

به گزارش کولو، درحالی که کم تر از 20 روز به شروع جام جهانی2022 قطر مانده سرود تیم ملی فوتبال ایران همچنان در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، از بهنام بانی تا محمد معتمدی

جام دنیای فوتبال 2022 قطر، بیست ودومین جام دنیای است که از بیست ویکم نوامبر تا هجدهم دسامبر 2022 (سی آبان تا بیست وهفتم آذرماه 1401) به میزبانی کشور قطر برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام دنیای 2022 قطر با تیم های انگلیس، آمریکا و ولز هم گروه است.

ایران در نخستین بازی خود، در روز 21 نوامبر (30 آبان) با انگلیس بازی می نماید. دومین بازی ایران در روز 25 نوامبر (4 آذر) با ولز برگزار خواهد شد و سومین بازی نیز در 29 نوامبر (8 آذر) در برابر آمریکا خواهد بود.

آبان از راه رسید و بازار جام دنیای 2022 قطر و مسابقات فوتبال و حواشی آن را داغ کرد اما حالا با این که کم تر از یک ماه به شروع بزرگ ترین رویداد ورزشی دنیا مانده و بسیاری از 32 کشور حاضر در این رویداد ورزشی سرود مورد نظر خود را به کمیته برگزاری مسابقات در قطر تحویل داده اند سرود تیم ملی فوتبال ایران در هاله ای از ابهام قرار گرفته است و نام خواننده های مختلفی برای خواندن سرود ملی به گوش می خورد.

ابتدا خبر همخوانی بهنام بانی و رضا بهرام برای سرود تیم ملی فوتبال آمد که تکذیب شد . پس از آن در روزهای گذشته سه ترانه بر طبل شادانه بکوب ، تیم قهرمان ایران و مژده باران به عنوان آثاری معرفی شده شدند که از سوی فدراسیون فوتبال ایران برای پخش در زمان گرم کردن تیم ملی فوتبال ایران در جام دنیای قطر به فیفا ارسال شده اند .

در نهایت هم قرعه به نام محمد معتمدی افتاد و مشاور فرهنگی فدراسیون فوتبال بیان کرد که قطعه محمد معتمدی به عنوان سرود رسمی کشور برای تیم ملی در قطر انتخاب شده است، اما محمد معتمدی هم با انتشار یک یادداشت در صفحه شخصی خود این خبر را رد کرد و سرود ملی تیم فوتبال ایران در ابهام باقی ماند.

خبرنگاران فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2158

به "سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، از بهنام بانی تا محمد معتمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرود تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی، از بهنام بانی تا محمد معتمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید