سفر ارزان به ویتنام با راهکارهای خبرنگاران!

به گزارش کولو، خواندن این مقاله به شدت به کسانی که قصد سفر به ویتنام و شهر زیبای هوشی مین را دارند، توصیه می گردد. اگر بودجه محدودی دارید و می خواهید بیشترین لذت را از سفرتان در این شهر فوق العاده زیبا ببرید، هیچ اشکالی ندارد! کافی است این مقاله را بخوانید، با آژانس مسافرتی مهر پرواز تماس بگیرید و تور ویتنام را رزرو کنید و چمدانتان را ببندید ، راهی سفر به شهر دیدنی هوشه مینی شوید! جالب است که بدانید هوشه مینی هم تاریخی غنی دارد و هم یکی از پیشرفته ترین شهر های جنوب شرقی آسیا می باشد. هوشه مینی هتل های شیک، مراکز خرید زیبا و رستوران های بی نظیری دارد که حتما شما را شگفت زده خواهند کرد!خوب واقعیت این است که اقامت در هوشی مین در مقایسه با شهر هوی آن یا هانوی گران تر است، اما نگران نباشید، تعداد زیادی کارتفریحی و جاذبه گردشگری در هوشی مین وجود دارد که می توانید با کم ترین بودجه هم از آن ها لذت ببرید. ورودی اکثر معابد هوشی مین رایگان هستند. جایی که شما می توانید محلی ها را در حال راز و احتیاج ببینید ، جایی که فروشگاه ها صنایع دستی زیبا و غذاهای ویتنامی را با قیمت های ارزان می فروشند. پس بهتر است مقاله را تا خاتمه بخوانید تا با بهترین تفریحات رایگان در هوشی مین آشنا شوید و با کم ترین بودجه بیشترین لذت را از بازدید این شهر زیبا ببرید.

سفر ارزان به ویتنام با راهکارهای خبرنگاران!

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

معابد زیبای بودایی را کشف کنید!

همان طور که گفتیم رفتن به معابد ویتنام رایگان است و در شهر هوشی مین تعداد زیادی معبد وجود دارد که زیباییشان نفس گیر است. زیبا ترین معابد هوشی مین، معبد ماریامان هیندو در محله 1، معبد امپراطوری جاد پاگودا در محله 3 و معبد کائو دای در 100 کیلومتری شمال غربی شهر هوشی مین هستند که پیشنهاد می کنیم از آن ها به رایگان دیدن کنید. بهترین زمان رفتن به این معابد در زمان فستیوال های مذهبی است. اگر در زمان فستیوال میانه پاییز، سال جدید لونار و تولد بودا به این معابد بروید، می توانید از جشن و موسیقی های سنتی و اجراهای پایکوبی ویتنامی ها لذت ببرید. شما می توانید از این تفریحات به رایگان لذت ببرید. پس چرا امتحانش نکنید؟

به فروشگاه بن تان (Ben Thanh) بروید

فروشگاه بن تان در منطقه 1 شهر هوشی مین واقع شده است و شما می توانید از صنایع دستی، هنر ویتنامی و سوغاتی های دیگر آن دیدن کنید. مغازه های خوراکی فروشی آن هم غذاهای محلی ویتنامی را سرو می نمایند که می توانید از آن ها امتحان کنید یا یک نوشیدنی خنک بخورید تا وسط خرید کمی استراحت نموده باشید. فروشگاه خیلی بزرگ است و دیدن کل مغازه های آن کمی سخت است. اما ارزشش را دارد که یک نگاه به همه مغازه ها بیندازید.

یک کنسرت رایگان در اپرای هوشی مین تماشا کنید

خانه اپرا در هوشی مین یک ساختمان استعماری باشکوه است که در تقاطع خیابان های Le Loi و Dong Khoi در منطقه 1 واقع شده است. خانه اپرا خیلی نزدیک به کلیسای نتردام و پست مرکزی است. این سالن اپرای سه طبقه که در سال 1897 ساخته شده است، 800 جایگاه برای تماشاگران دارد و نه تنها اپرا، بلکه اجراهای هنری مختلف دیگر مثل باله، کنسرت های موسیقی، پایکوبی سنتی ویتنامی نیز در این ساختمان عظیم برگزار می شوند. اگر نمی خواهید که بلیط بخرید، می توانید از اجراهای رایگانی که شنبه صبح ها که در جلوی خانه اپرا برگزار می شوند، لذت ببرید. با رفتن به این اجراها می توانید اوقاتی خوش کنار همراهانتان داشته باشید.

به پارک تائو دان بروید و از دیدن زیبایی های آن لذت ببرید

پارک تائو دان که در منطقه 1 هوشی مین واقع شده است، پارکی شگفت انگیز است که معمولا صبح ها خیلی شلوغ است و مردم در آن پیاده روی می نمایند، ورزش می نمایند و تای چای تمرین می نمایند. این پارک فضایی فوق العاده برای ریلکس کردن است. پس بهتر است اول با ویتنامی ها همراه شوید و یک ورزش جانانه داشته باشید و بعد از آن یک قهوه خوشمزه ویتنامی بخرید، محلی ها را تماشا کنید و لذت ببرید. این پارک زیبا یک عالمه مجسمه های جذاب دارد که دیدنشان خالی از لطف نیست. پارک تائو دان بین خیابان های نگوین تی مین کای و نگوین دو واقع شده است.

از غذاهای ارزان خیابانی نوش جان کنید

غذاهای ویتنامی مغذی و خوشمزه هستند و هر زمان از روز می توانید از آن ها نوش جان کنید. اگرچه شهر هوشی مین پر از رستوران های عالی و هتل های لاکچری است، اما می توانید تعداد زیادی اغذیه فروشی خیابانی، فروشگاه های خیابانی و چرخ دستی های مواد غذایی خیابانی را پیدا کنید و از خوردن غذاهای خوشمزه ویتنامی لذت ببرید. یادتان باشد که حتما غذاهایی مثل بان می و فونودل را امتحان کنید. هم قیمتشان ارزان است و هم خیلی خوشمزه اند.

به خیابان فام نگو لائو، محله بک پکر ها (کوله گردها) بروید

خیابان فام نگو لائو در حاشیه غربی منطقه 1 هوشی مین است و به عنوان محله بک پکرها معروف است. چراکه بک پکرها معمولا در طول تعطیلاتشان به این محله می روند تا ارزان اقامت نمایند. اگر شما هم دوست دارید به جمع آن ها بپیوندید، از فرودگاه یک تاکسی بگیرید تا بعد از 25 دقیقه به این محله هیجان انگیز برسید. به کوچه های زیبای این محله بروید و از رستوران های استایل وسترن (غربی) و کافی شاپ ها و بارهای بین المللی و متل های ارزان قیمت و مسافرخانه های آن دیدن کنید. در این محله می توانید با بودجه کم اقامت کنید، تفریح کنید و سوغاتی بخرید. شب های این محله در هوشی مین را از دست ندهید. معمولا بعد از شام صدها توریست جوان به این خیابان می آیند تا از نوشیدنی ها و غذاهای خیابانی ارزان آن لذت ببرند. به داخل جمع آن ها بروید و یک شب فراموش نشدنی را با قیمتی ارزان برای خود بسازید.

به یک تور رایگان پیاده روی بپیوندید

اگر دوست دارید که با تاریخ شهر هوشی مین آشنا شوید و از نقاط دیدنی آن دیدن کنید، بهترین راه این است که با یک محلی آشنا به شهر همراه باشید. پس یک سرچ سریع در اینترنت کنید و با یکی از تورهای رایگان پیاده روی آشنا شوید. از یک طرف شما به رایگان به قسمت های مختلف شهر می روید و لذت می برید، از یک طرف جوانان ویتنامی با زبان شما آشنا می شوند و لذت می برند. این را بدانید که بیشتر تورها از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر برگزار می شوند و به بهترین مراکز دیدنی هوشی مین مثل قصرها، فروشگاه ها و پست مرکزی می روند. صبح زود بیدار شوید و با خود یک کلاه آفتابگیر، عینک و مقدار کمی پول برای هزینه های ورودی اماکن دیدنی ببرید.

از کلیسای نوتردام و ساختمان پست مرکزی دیدن کنید!

این دو ساختمان از بهترین جاذبه های گردشگری هوشی مین هستند و می توانید به رایگان از آن ها دیدن کنید. معماری فرانسوی استعماری در ساختمان کلیسا به خوبی دیده می گردد و جالب است که بدانید محلی ها ادعا می نمایند که در اکتبر سال 2005 مجسمه مریم مقدس در جلوی کلیسا اشک ریخت! ساختمان پست مرکزی سایگون در پشت ساختمان کلیسا قرار گرفته است و هنوز هم کار می نماید. پس می توانید از این ساختمان استثنایی و با شکوه دیدن کنید.

منبع: مهرپرواز
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 490

به "سفر ارزان به ویتنام با راهکارهای خبرنگاران!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ارزان به ویتنام با راهکارهای خبرنگاران!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید