سفر به تایوان و تسریع در اخذ ویزا با حذف ضامن اقتصادی

به گزارش کولو، دولت تایوان شرط اسپانسر یا ضامن اقتصادی برای صدور ویزا متقاضیان دارای گذرنامه ایرانی را لغو کرد تا ایرانی ها ساده تر و سریع تر بتوانند برای سفر به تایوان ویزا دریافت نمایند.

این خبر را جری اس.یانگ مدیرکل دفتر بازرگانی جمهوری چین (تایوان) در امارات طی نامه ای به مسعود خوانساری، رییس اتاق تهران اعلام نموده است.

سفر به تایوان و تسریع در اخذ ویزا با حذف ضامن اقتصادی

جهت دریافت مشاوره سفر با بهترین قیمت تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، یانگ در این نامه خطاب به مسعود خوانساری در بند نخست نامه خود از لغو محدودیت ها در صدور هر نوع ویزا اعم از گردشگری و تجاری برای دارندگان پاسپورت ایرانی خبر داده و گفته است: هم اکنون دارندگان گذرنامه ایرانی می توانند بدون احتیاج به داشتن ضامن و اسپانسر در کشور تایوان به وسیله سفارت خانه ها، سرکنسولگری ها و دفاتر نمایندگی ما در سراسر جهان برای دریافت هر نوع ویزای گردشگری، تجاری و غیره اقدام نمایند.

جری اس. یانگ در نامه خود یه مسعود خوانساری این اقدامات در پاسخ به پیشنهادات مطروح شده از جانب ایران برای ارتقای روابط دوجانبه میان ایران و تایوان خوانده است.

تایوان که همیشه روابط تجاری خوبی با کشورمان داشته، پس از توافق برجام با اعزام چند هیات تجاری و رایزنی های گسترده در پی توسعه روابط گردشگری و مراودات مالی خود با ایران است.

او هم چنین در این نامه از افزایش 27 درصدی خرید نفت تایوان از ایران در امسال میلادی خبر داده و نوشته است: با مساعدت و حسن نظر وزارت امور خارجه، شرکت دولتی CPC و کمپانی فورموسا پلاستیک (Formosa Plastic) تصمیم گرفته اند میزان خرید نفت خود از ایران را از 11 میلیون بشکه به 14 میلیون بشکه در سال 2016 افزایش دهند.

شرکت دولتی CPC هسته اصلی فعالیت های تایوان در حوزه صنعت نفت، گاز طبیعی و بنزین را بر عهده دارد و کمپانی فورمسا پلاستیک نیز قلب فعالیت های این کشور در صنعت پتروشیمی به حساب می آید.

او هم چنین ابراز امیدواری نموده است که اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران نیز در آینده نزدیک دفتری در تایوان برپا کند و به بازرگانان و تجار دو کشور خدمات ارائه دهد.

منبع: الی گشت
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 671

به "سفر به تایوان و تسریع در اخذ ویزا با حذف ضامن اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به تایوان و تسریع در اخذ ویزا با حذف ضامن اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید