شهرستان رودان ظرفیتهای کم نظیری در حوزه گردشگری دارد

به گزارش کولو، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های واصله، شهرستان رودان ظرفیتهای کم نظیری در حوزه گردشگری دارد.

شهرستان رودان ظرفیتهای کم نظیری در حوزه گردشگری دارد

منطقه ای در استان هرمزگان که به واسطه سرسبزی خاص خود و منطقه ها کشاورزی و باغداری در سطح منطقه و وجود رودخانه های فراوان و بعلاوه آب و هوای مناسب، عنوان رودان را از آن خود نموده است.

این شهرستان از گذشته از نظر کشاورزی و باغداری دارای اهمیت بوده و با عنوان بهشت جنوب شناخته می گردد و قرار است جمعی از گردشگران که در میان آنها فعالان مالی هم حضور دارند، از تهران به این منطقه سفر نمایند و با ظرفیت های سرمایه گذاری رودان آشنا شوند و بعلاوه این ظرفیت ها را برای جذب سرمایه گذار معرفی نمایند.

فرماندار رودان در مورد این برنامه گردشگری که با موضوع تقویت بنیه مالی منطقه انجام می گردد، گفت: هدف از برگزاری تور گردشگری در این شهرستان جذب سرمایه گذار برای تحرک بخشیدن به اقتصاد خرد این شهرستان است.

عبدالرضا سالاری اظهار کرد: این تور گردشگری که در عمل با شروع حرکت گردشگران از تهران شروع می گردد به مدت سه روز در شهرستان رودان برگزار می گردد.

وی ادامه داد: جاذبه های مالی شهرستان رودان در بخش های مختلف از قبیل باغ های برنطین و جغین، آبشارهای شهرستان مانند باد افشان، دشتهای رودان مانند ناز دشت و سایر زمینه های مالی به گردشگران معرفی می گردد.

وی افزود: کوشش داریم با برگزاری تورهای هدفمند، به بهبود اقتصاد و معیشت اهالی شهرستان یاری نموده و بتوانیم با معرفی رودان اقدامی مؤثر انجام دهیم.

فرماندار رودان گفت: برای معرفی ظرفیت های شهرستان از انجمن عکاسان برای ثبت جاذبه های گردشگری و مالی دعوت شده و عکس ها و کلیپ های گرفته شده در پایانه های مسافری از قبیل فرودگاه های هرمزگان و کشور در معرض نمایش مردم قرار میگیرد.

سالاری ابراز کرد: یکی از روشهای معرفی ظرفیتهای هر منطقه ای بهره گیری از شبکه های اجتماعی است که برای این منظور هم برنامه ریزی شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 27 بهمن 1401 بروزرسانی: 27 بهمن 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2209

به "شهرستان رودان ظرفیتهای کم نظیری در حوزه گردشگری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرستان رودان ظرفیتهای کم نظیری در حوزه گردشگری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید