ظریف: آمریکا علاقه ای به مذاکره ندارد بلکه خواهان تسلیم ایران است

به گزارش کولو، وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه در پیامی در توئیترتاکید کرد که آمریکا علاقه ای به مذاکره با ایران ندارد بلکه خواهان تسلیم تهران است.

ظریف: آمریکا علاقه ای به مذاکره ندارد بلکه خواهان تسلیم ایران است

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران روز دوشنبه در پیامی در توئیتر به کنفرانس خبری امروز در روز خبرنگار اشاره نمود و گفت: من به این نکته اشاره نمودم که تکرار این جملات توسط مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا که ایران باید سیاست های خود را تغییر دهد تا ایرانی ها (بتوانند) غذا بخورند کاملا تروریسم مالی است. گره زدن نان و دارو به سیاست، کشتن و گرسنه کردن مردم برای تسلیم کردن آنهاست. ایرانی ها هرگز تسلیم نخواهند شد.

ظریف در ادامه توئیتش نوشت: من همچنین گفتم در حالی که دونالد ترامپ رئیس جمهور ممکن است خواهان عکس دریافت است، آمریکا علاقه ای به گفت وگوها ندارد بلکه خواهان تسلیم ایران است. این هرگز اتفاق نخواهد افتاد. یک مثال درباره تاکتیک های آمریکا: تهدید کردن به تحریم کسی طی دو هفته مگر آنکه دعوت شما را برای گفت وگو در اوال آفیس بپذیرد.

وزیر امور خارجه ایران افزود: مجددا تاکید می گردد که سقوط اعتبار آمریکا در عدم موفقیت همراه کردن متحدان خود با برنامه هایش مشهود است. ملت های منطقه پس از رفتن آمریکا مدت ها همسایه باقی خواهند ماند. زمان آن است که رهبران منطقه ای بر راه چاره های منطقه ای تمرکز نمایند. گفت وگو و پیمان عدم تجاوز شروع خوبی است.

ظریف همچنین در ادامه با انتشار عکس هایی به نشست خبری امروزش با رسانه های داخلی و بین المللی در روز خبرنگار اشاره نمود.

مشروح اظهارات وزیر امور خارجه کشورمان را ایـنجـا بخوانید.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 253

به "ظریف: آمریکا علاقه ای به مذاکره ندارد بلکه خواهان تسلیم ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: آمریکا علاقه ای به مذاکره ندارد بلکه خواهان تسلیم ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید