عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از 11 ماه فرار به دام افتادند

به گزارش کولو، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت:با کوشش کارآگاهان پلیس آگاهی استان عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از 11 ماه فرار به دام افتادند.

عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از 11 ماه فرار به دام افتادند

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران، سردار احمد طاهری روز آدینه در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در تاریخ 28 بهمن ماه سال 98 در پی قتل مسلحانه جوانی 20 ساله در یکی از محلات حومه شهر زاهدان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان نهاده شد.

وی اضافه نمود: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده تخصصی خود عاملان این جنایت را که سه نفر از دوستان این جوان بوده و به دلیل اختلافات قبلی، با شلیک چند گلوله سلاح کمری این جوان را به قتل رسانده بودند شناسایی و تعیین شد، متهمان پس از ارتکاب به قتل به کشور افغانستان گریخته اند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: تیم رسیدگی کننده به پرونده که به طور جد، درصدد دستگیری قاتلان بودند چند روز قبل از حضور مجدد قاتلان در سطح استان آگاه و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهشان شروع کردند.

وی ادامه داد: پایان با کوشش شبانه روزی پلیس مخفیگاه قاتلان در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و روز گذشته متهمان با هماهنگی قضای در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها یک قبضه سلاح کمری به همراه 28 فشنگ جنگی کشف شد.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به جنایت ارتکابی خاطر نشان کرد:عاملان این جنایت با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گشتند.

سردار احمد طاهری همچنین گفت: با کوشش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان و بلوچستان، جوان 20 ساله ای که با شلیک سلاح شکاری اقدام به قتل پدر و دوست پدر خود نموده بود پس از پنج ماه فرار به دام افتاد.

وی اضافه نمود: در تاریخ 28 تیر ماه سالجاری در پی گزارش قتل 2 مرد میانسال در منزلی مسکونی واقع در یکی از محلات زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان نهاده شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با حضور در صحنه قتل و انجام تحقیقات اولیه دریافتند که جوانی 20 ساله، طی یک نزاع خانوادگی، با شلیک سلاح شکاری پدر 50 ساله و دوست 56 ساله پدرش را به قتل رسانده و از محل فرار نموده است.

وی توضیح داد: تیم رسیدگی کننده در جریان تحقیقات خود دریافتند که متهم پس از ارتکاب به جنایت به وسیله مرزهای شرقی به کشور افغانستان گریخته است.

سردار طاهری ادامه داد: ماموران که به طور جد درصدد دستگیری قاتل بودند چند روز قبل از حضور مجدد او در سطح استان آگاه و تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاهش شروع کردند.

وی گفت: پایان با کوشش شبانه روزی پلیس آخرین مخفیگاه قاتل در یکی از محلات شهر زاهدان شناسایی و روز گذشته متهم با هماهنگی قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه پس از پنج ماه فرار دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره اینکه در تحقیقات اجرا شده از متهم تعیین شد که وی در روز حادثه به دلیل اعتیاد پدرش با وی درگیر و مرتکب این 2 فقره قتل شده است گفت: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1433

به "عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از 11 ماه فرار به دام افتادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاملان قتل مسلحانه جوان زاهدانی پس از 11 ماه فرار به دام افتادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید