قرنطینه داوطلبانه 2 نماینده مجلس انگلیس از ترس کرونا، شرکت در نشستی با حضور یک فرد آلوده

به گزارش کولو، دو نماینده مجلس انگلیس از ترس ابتلا به ویروس کرونا، پس از شرکت در نشستی که گفته می گردد فرد مبتلا به این ویروس در آن جا حضور داشته، داوطلبانه خود را قرنطینه کردند.

قرنطینه داوطلبانه 2 نماینده مجلس انگلیس از ترس کرونا، شرکت در نشستی با حضور یک فرد آلوده

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط بورسیه تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش ایرنا الکس سوبل نماینده حزب کارگر با اعلام این خبر در توییتر اضافه کرد که هرچند به او گفته شده خطر کمی او را تهدید می نماید اما برای اطمینان با وزارت بهداشت تماس گرفته و تمام دیدار های خود را تا هفته آینده لغو نموده است.

او همچنین در گفت وگو با شبکه اسکای نیوز شرح داد که خود را در یکی از اتاق های خانه اش حبس نموده و قصد ندارد تا چهارشنبه هفته آینده خارج شود.

این سیاستمدار انگلیسی اضافه کرد که در این مدت خود را سرگرم مطالعه و انجام کار از راه دور خواهد نمود.

همچنین لیلیان گرین وود نماینده دیگری که در کنفرانس یادشده شرکت نموده بود در توییتر نوشت، برای احتیاط تمام دیدار های خود را لغو نموده و تا 20 فوریه در قرنطینه به سر می برد.

ماجرا به کنفرانس پنجشنبه هفته گذشته (17 بهمن) درباره سیستم اتوبوس رانی در انگلیس بر می شود که با حضور شماری از اعضای دولت، نمایندگان مجلس، سرمایه گذاران و رییسان شرکت های تجاری در سالن معروف ملکه الیزابت 2 برگزار گردید.

برگزار کننده این اجلاس به نام ترانسپورت تایمز بعدا در نامه ای به مشترکین خود خبر داد که فردی مبتلا به ویروس کرونا در نشست شناسایی شده و هرچند احتمال تماس شما با ویروس بسیار کم است، اما ما جانب احتیاط را رعایت نموده و این موضوع را به شما خبر دادیم

دیروز هم منابع خبری گزارش دادند شناسایی یک زن مبتلا به ویروس کرونا در پایتخت انگلیس، مقامات وزارت بهداشت این کشور را نسبت به شیوع این ویروس به وسیله وسایل نقلیه عمومی به ویژه شبکه مترو نگران نموده است.

تا به امروز 9 بیمار مبتلا به ویروس کرونا در انگلیس شناسایی شده اند که آخرین مورد زنی است که گفته می شود به تازگی از چین وارد لندن شده است.

بعضی گزارش ها از کمبود ماسک در انگلیس حکایت دارد که این مساله باعث اختلال در بخش خدمات دندان پزشکی شده است.

براساس آمارها تا به امروز 60 هزار و 107 نفر به کرونا مبتلا شدند که 59 هزار و 539 نفرشان در چین هستند. شمار درگذشتگان این بیماری یک هزار و 363 نفر اعلام شده و 5 هزار و 576 نفر نیز درمان شده اند.

وزارت امور خارجه انگلیس تا به امروز حدود 200 شهروند این کشور را با پرواز چارتر از چین بازگردانده است. این افراد هم اکنون در دو مرکز درمانی ارو پارک و کنت سهیل پارک در قرنطینه هستند.

هم زمان پلیس انگلیس به دستور دولت این کشور برای مهار و اعمال سیاست قرنطینه بیماران مبتلا به ویروس کرونا، به حالت آماده باش درآمده است.

بیشتر بخوانید:

لوفت هانزا هم تعلیق پرواز به چین را تمدید کرد

سازمان بهداشت دنیای: کرونا ممکن است دو سوم مردم دنیا را مبتلا کند

کرونا در چین 116 قربانی دیگر گرفت

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 780

به "قرنطینه داوطلبانه 2 نماینده مجلس انگلیس از ترس کرونا، شرکت در نشستی با حضور یک فرد آلوده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه داوطلبانه 2 نماینده مجلس انگلیس از ترس کرونا، شرکت در نشستی با حضور یک فرد آلوده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید