تور سنگاپور: 5 کاری که می توانید رایگان در سفر به سنگاپور انجام دهید

به گزارش کولو، 5 کار رایگان در سنگاپور

سفر به سنگاپور به علت نرخ بالای کرایه ها و هزینه های کلی زندگی یکی از گران ترین کشورهای جهان برای زندگی است اما خوشبختانه شهر شیر، سرگرمیات سرگرم کننده و رایگان زیادی دارد که شما را از خانه بیرون و به زیر آفتاب درخشان می برد. می خواهیم 5 سرگرمی رایگان در سنگاپور را به شما معرفی کنیم، در ادامه با خبرنگاران همراه باشید.

تور سنگاپور: 5 کاری که می توانید رایگان در سفر به سنگاپور انجام دهید

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

1. درخت های بزرگ پارک گاردنز بای دی بی را ببینید

یکی از جاذبه های چشمگیر سنگاپور منظره عجیب پارک گاردنز بای دی بی از درخت های غول پیکر این پارک است. این درخت های بزرگ به صورت برج های عمودی ساخته شده اند و زیستگاه جانوران و گیاهان زیادی هستند. این پارک هر روز از ساعت 5 صبح تا 3 نصف شب باز است و برترین زمان برای رفتن به آنجا شب ها است چون درخت ها نورانی و چراغانی می شوند و از روز زیباتر به نظر می آیند.

2. به باغ گیاه شناسی بروید

باغ گیاه شناسی سنگاپور بیش از 150 سال پیش باز شد و به همین علت یکی از قدیمی ترین جاذبه های این شهر است. امروز، باغ گیاه شناسی 82 هکتار از جزیره را پوشش می دهد و به راحتی قابل دسترسی است به طوری که اگر از کمربند مراکز خرید خیابان اورچارد سوار بر متروی خط چهار شوید 10 دقیقه ای به اینجا می رسید. این پارک زیستگاه هزاران گونه و حتی بزرگ ترین گونه های مارمولک است. پارک گیاه شناسی سنگاپور هر روز از ساعت 5 صبح تا 12 نصف شب باز است اما برترین زمان برای رفتن به آنجا هنگام روز است چون بهتر می توانید منظره ها زیبای اطراف را ببینید.

3. روی راستا چوبی پیاده روی سنتوسا قدم بزنید

کسانی که در سنگاپور زندگی می نمایند معمولا به جزیره سنتوسا نمی فرایند چون این جزیره کمی مصنوعی به نظر می آید اما در اینجا می توانید بدون اینکه پولی خرج کنید عصری سرگرم نماینده و هیجان انگیز داشته باشید. از مرکز خرید ویو سیتی به جای اینکه به جمعیتی که منتظر رسیدن قطار سنتوسا هستند ملحق شوید به سمت پشت مرکز خرید بروید و از قدم زدن روی راستا پیاده روی سنتوسا که جدیدا نوسازی شده لذت ببرید اینجا سرپوشیده است و اگر باران هم ببارد خیس نمی شوید. به سمت جزیره بروید، از کنار مرلیون بزرگ عبور کنید و بعدازظهر خود را زیر درختان ساحل جزیره بگذرانید. در خاتمه به ساحل پالاوان بروید و جنوبی ترین نقطه قاره آسیا را ببینید.

4. به پارک فورت کنینگ بروید

در پارک فورت کنینگ که در نزدیکی اسکله کلارک واقع شده است گردش کنید. گشت و گذار در این پارک هم برای طبیعت دوستان و هم برای تاریخ دوستان هیجان انگیز است. بر اساس آثار باستانی های تاریخی ای که در هتل فورت کنینگ دیده می شود تاریخ این پارک به دهه 1300 برمی شود. در این محل تپه کوچکی واقع شده است که برای اولین بار به وسیله استامفورد رافلز کشف شد و او اولین خانه خود را در آنجا ساخت. در طول جنگ جهانی دوم این تپه مقر اصلی ارتش بریتانیا بود و سپس ارتش ژاپن در طول سه سالی که سنگاپور را اشغال نموده بود از آن تسهیلات استفاده کرد.

5. روی پل معلق مک ریچی پیاده روی کنید

یک بطری آب بردارید و به سمت سد مک ریچی بروید در آنجا می توانید روی پل معلق مک ریچی پیاده روی کنید. این پل 250 متر طول دارد و 25 متر بالاتر از سطح جنگل است. برای پیاده روی بر روی این پل همراه خود آب کافی داشته باشید و کفش مناسب به پا کنید. پس از آن بر روی راستاهای چوبی دور سد گردش کنید، احتمالا دراین هنگام میمون های بزرگی را که در آنجا زندگی می نمایند را می بینید. این پل از سه شنبه تا پنجشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعدازظهر باز است و در روزهای دوشنبه تعطیل می باشد.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1947

به "تور سنگاپور: 5 کاری که می توانید رایگان در سفر به سنگاپور انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سنگاپور: 5 کاری که می توانید رایگان در سفر به سنگاپور انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید