تور ارزان مالزی: راستا توسعه مالزی را در معمای توسعه، تجربه ماهاتیر و مالزی بخوانید

به گزارش کولو، کتاب معمای توسعه، تجربه ماهاتیر و مالزی اثر علی اشرف افخمی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شد.

تور ارزان مالزی: راستا توسعه مالزی را در معمای توسعه، تجربه ماهاتیر و مالزی بخوانید

با تور ارزان مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، کتاب معمای توسعه، تجربه ماهاتیر و مالزی اثر علی اشرف افخمی در انتشارات کتاب نیستان منتشر شد. این اثر روایتی از جهت پرفراز و نشیبی است که مالزی، رهبران و مدیرانش طی کردند تا به توسعه مدنظرشان در سال های اخیر برسند.

بیشتر بخوانید

افخمی در مقدمه کتابش از موقعیت مالی مالزی در سال های اخیر و نمایشی از رشد مالی در خور توجه این کشور بر پایه سیاست های اعمال شده از سوی ماهاتیر محمد به این مسئله اشاره می نماید که هدفش از نگارش این کتاب نمایش مدل طی شده از سوی مالزی و نه الزام آور بودن پیمودن تمامی این راه به وسیله کشور های مسلمان است.

بعلاوه وی در کتابش با اشاره به سفر سال 2016 خود به مالزی برای شرکت در کنفرانسی با موضوع بانکداری اسلامی و ملاقات با ماهاتیر محمد، درباره ریشه های نگارش کتاب به موضوعات جالبی اشاره می نماید.

کتاب با مروری بر زندگی نامه ماهاتیر محمد شروع می گردد و در ادامه به ریشه های اندیشه و تفکرش برای بازسازی مالی کشورش توجه می نماید. بعلاوه، دیدگاه های ماهاتیر محمد درباره دنیای شدن و مواجهه دنیا با مسلمانان و پیشرفت آن ها در کتاب مدنظر قرار می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1882

به "تور ارزان مالزی: راستا توسعه مالزی را در معمای توسعه، تجربه ماهاتیر و مالزی بخوانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان مالزی: راستا توسعه مالزی را در معمای توسعه، تجربه ماهاتیر و مالزی بخوانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید