مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات کتابدار تا سیستم هوشمند امنیت خانه

به گزارش کولو، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات کتابدار تا سیستم هوشمند امنیت خانه

برترین خبرهای حوزه فناوری طی 24 ساعت اخیر را اینجا بخوانید:

به گفته تحلیلگران به به نظر می رسد چین به زودی تبدیل به غول دنیا در حوزه چاپ سه بعدی(3D)خواهد شد. این موضوعی است که می تواند در فراوری بسیاری از محصولات مهم دنیا تاثیرگذار باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

خیابان های فریمونت کالیفرنیا شاهد حضور روبات کتابدار خواهد بود. این روبات ها وظیفه دارند از تحویل کتاب تا هدایت خریداران را انجام دهند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

روز گذشته الیزابت وارن سناتور سرشناس آمریکایی و نامزد احتمالی حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری از طرحی صحبت کرد که می تواند ماهیت شرکت های فناوری را به طور کامل متحول و حتی بعضی شرکت ها را نابود کند. اکنون به نظر می رسد غول سرشناس فناوری ایالات متحده یعنی اپل نیز در این فهرست جا دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

اینترنت اشیاء که با هدف برقراری ارتباط بین اشیاء پایه گذاری شده است، یکی از جدیدترین مفاهیم تکنولوژیک دنیای امروز است.اکنون معین شده است که اینترنت اشیاء می تواند صنعت کشاورزی را متحول کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گروه خودروسازی تسلا اعلام نموده که به زودی اقدام به بستن تمامی فروشگاه های فیزیکی و رسمی خود نموده و تنها امکان خرید آنلاین را برای خریداران فعال خواهد نمود. این تصمیم باعث شده بسیاری از کارشناسان متعجب شده و حتی عده ای این اقدام را یک خودزنی بزرگ برای تسلا در نظر بگیرند. اما آیا این اقدام واقعا اشتباه است؟مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد پس از مارک زاکربرگ؛ بنیانگذار و مدیرعامل فیسبوک نوبت به ایوان اشپیگل؛ بنیانگذار اسنپ چت رسیده که فیلم زندگی خود را روی پرده نقره ای سینما تماشا کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سنسور هوشمند موسوم به ring alarm یکی از برترین محصولات هوشمند محافظت از خانه در سال 2019 است. این محصول با کارکردی ویژه راه را برای ورود سارقان به خانه می بندد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 165

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات کتابدار تا سیستم هوشمند امنیت خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از روبات کتابدار تا سیستم هوشمند امنیت خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید