مکمل رنگ کرم : چگونگی ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی!

به گزارش کولو، کرم، یک رنگ مایل به زرد و سفید است که به عنوان رنگی خنثی شناخته می گردد. کرم تقریباً با هر رنگی سِت می گردد، اما بعضی از تُن های رنگی، غنای لطیف و گرمای ظریف رنگ کرم را رجحان می بخشند. نخست اتاقی با دو رنگ هماهنگ و شاید یک رنگ سوم برای تأکید بیشتر از نظر زیبایی را در نظر بگیرید، سپس از خود بپرسید: چه رنگ هایی می توانند مکمل رنگ کرم باشند؟ گزینه های شما برای انتخاب رنگ مکمل عمدتاً به سبک زیباشناسی که می خواهید در فضا ایجاد کنید بستگی دارد؛ با ویکی ساختمون همراه باشید.

مکمل رنگ کرم : چگونگی ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی!

جهت دریافت خدمات درب ضد سرقت چینی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین درب ضد سرقت ایرانی و خارجی میباشد.

مکمل رنگ کرم در دکوراسیون

کرم همواره به عنوان یکی از بهترین رنگ ها در دکوراسیون خانه شناخته می گردد، زیرا پس زمینه ای گرم به فضا می بخشد. در طراحی فضای داخلی، کرم، رنگی همه کاره محسوب می گردد، اما اگر به درستی با دیگر رنگ ها ترتیب نگردد، خاصیت خود را به کلی از دست می دهد. با این حال، ما در زیر به شما در شناسایی رنگ های مکمل برای کرم یاری می کنیم:

ست کردن کرم با رنگ شتری

رنگ کرم برای فضاهای ساده و باز فوق العاده به نظر می رسد. به عنوان مثال، برای خانه هایی که آشپزخانه عظیم شان مشرف به بالکن یا حیاط است، انتخاب رنگ شتری می تواند فوق العاده مناسب باشد. رنگ کرمی دیوار آشپزخانه را با مبلمان به رنگ شتری ست کنید. این ترکیب رنگی را می توانید حتی برای پذیرایی نیز بهره ببرید. ترکیب این دو رنگ به فضای خانه ظاهری شیک، ساده و دنج می بخشد.

مطلب پیشنهادی: بهترین رنگ های دکوراسیون بهاری برای داشتن خانه ای شاد و جذاب

ست کردن کرم با سفید

سفید به عنوان یک مکمل رنگ کرم شناخه می گردد، این ترکیب رنگی برای اتاق خواب و فضای نشیمن فوق العاده عالی است. فقط با قرار دادن چندین لوازم جانبی در این دو فضا و ایجاد الگوهایی از ترکیب این دو رنگ (منظور طرح روی بالش ها یا رو تختی)، می توانید فضایی زیبا و آرامش بخش فراهم کنید. استفاده از انواع تُن های رنگی سفید مانند خامه ای، می تواند به رنگ کرم حالتی از لوکس بودن و تمیزی ببخشد.

ست کردن رنگ کرم با طلایی

گاهی اوقات ترکیب رنگ کرم با طلایی، ظاهر فضا را پر جنب وجوش نشان می دهد. این ست رنگی همان چیزی است که به محیط هایی مانند حمام، حالتی لوکس و مجلل می بخشد. یک لوستر شیک طلایی که در هنگام روشن شدن، نور زرد را در فضا می پراکند، در کنار دیوارهای کرمی و یک فرش زیبا با تن رنگی کرم و یا قهوه ای روشن، فضایی جادویی را به حمام خانه شما می بخشد.

مطلب پیشنهادی: ترکیب رنگ طوسی با 10 رنگ جذاب برای دکوراسیون چشمگیر!

ست کردن رنگ کرم با صورتی

همان طور که قبلاً گفتیم، کرم رنگی همه کاره است و کار با آن بسیار ساده است. رنگ کرم می تواند به فضای اتاق خواب اضافه گردد و در ترکیب با رنگ صورتی، فضایی دخترانه ایجاد کند. صورتی می تواند به عنوان مکمل رنگ کرم انتخاب گردد که برای ایجاد فضایی دوستدانه، لطیف و ظریف در اتاق خواب، فوق العاده عالی است. همچنین می توانید از سایه های دیگر رنگ صورتی مانند بنفش روشن یا یاسی رنگ نیز بهره ببرید.

ست کردن رنگ کرم با ارغوانی

یکی از الهام بخش ترین ست های رنگی برای فضای پذیرایی، نشیمن و اتاق خواب والدین، ترکیب رنگ کرم با ارغوانی است. برای این انتخاب، می توانید دیوار را به رنگ کرم و مبلمان را به رنگ ارغوانی انتخاب کنید و یا برای ایجاد حس بیشتر به محیط، یک دیوار را نیز ارغوانی کنید. یادتان باشد، همواره از کرم به عنوان رنگ پس زمینه بهره ببرید، مثل دیوارها! زیرا این چنین می توانید بر وسایل دیگر تآکید بیشتری داشته باشید.

ست کردن رنگ کرم با سرمه ای

یکی از بهترین رنگ های مکمل رنگ کرم، سرمه ای است. ترکیب این دو در اتاق خواب، پذیرایی، نشیمن و حتی آشپزخانه می تواند به ایجاد ظاهری زیبا، مدرن و لوکس یاری شایانی کند. درواقع، سرمه ای وقار و زیبایی خاصی به دکوراسیون می بخشد و نشان دهنده این موضوع است که فضا تا چه اندازه از جسارت رنگی برخوردار است. ست کردن کرم با سرمه ای تنها رنگ هایی هستند که می توان از هر کدام برای پس زمینه (دیوار) بهره ببرید.

چه رنگ هایی را با کرم ست کنیم

در زیر یک به یک به معرفی رنگ هایی که با کرم قابل ست شدن هستند را معرفی می کنیم:

خاکستری

طوسی یا خاکستری با کرم باعث آرامش بیشتر می گردد. ماهیت سرد خاکستری با ماهیت گرم رنگ کرم می تواند تضاد زیادی ایجاد کند. در یک اتاق خواب با سبک دکوراسیون مینیمالیستی که هدف ایجاد آرامش بیشتر در افراد است، طوسی را با کرم ست کنید. برای داشتن یک آشپزخانه مدرن نیز می توانید از رنگ خاکستری برای کابینت ها و از کرم برای پیشخوان بهره ببرید.

رنگ های گرم

بنفش کم رنگ (یاسی یا اسطوخودوس)، مکمل رنگ کرم است. رنگ های تکمیل نماینده مانند این دو رنگ، تضاد جذابی ایجاد می نمایند. کرم و اسطوخودوس به فضای بی حال و بی رمق، زندگی می بخشد. این ترکیب رنگی را می توان در هر فضایی در منزل استفاده کرد. همچنین شما می توانید کلیه رنگ های گرم مانند، خاکی، قرمز، قهوه ای، بنفش، نارنجی، صورتی را نیز در فضای زندگی خود به کار ببرید.

رنگ های سرد

به طرز شگفت آوری، رنگ کرم با رنگ های سرد قابل ست شدن است. با این حال، سعی کنید از رنگ های سرد بیشتر در اتاق خواب و حمام بهره ببرید، زیرا ترکیب رنگ های آبی یا سبز به همراه کرم، به برجسته نشان داده شدن اِلمان های اصلی دکوراسیون یاری بالایی می نماید. همچنین برای اتاق های کار که احتیاج به خلاقیت و تمرکز بیشتر است، ترکیب کرم با رنگ های سرد همانند سرمه ای، می تواند فوق العاده مؤثر باشد.

سفید

شاید در بین تمام رنگ های موجود، سفید بهترین مکمل رنگ کرم است! با ترکیب این دو رنگ، چشمان شما می تواند تفاوت ظرافت دیوارها و اشیا را مشاهده نمایند. از هر دو رنگ می توان برای دیوار و وسایل خانه استفاده کرد. ترکیب کرم با سفید به ایجاد ظاهری لوکس، مدرن و گرم یاری شایانی می نماید. یقیناً ست کردن این دو رنگ در بلند مدت نیز باعث خستگی ناشی از دیدن رنگ های مداوم نمی گردد.

نکته: کرم با رنگ مشکی قابل ست شدن نیست.

کلام آخر

کرم، رنگی بی خاتمه است که می تواند به دکوراسیون منزل روحی تازه بدمد. در زندگی، برای جالب کردن وسایل به تضاد رنگی احتیاج است. برای مثال، بالش های رنگارنگی که بر روی مبلمان کرم رنگ جاخوش کرد ه اند، یا وجود فرشی که رنگ قرمز بر آن غالب است، در کنار دیوارهای کرم، می تواند به روحیه گرم نزدیکی افراد به یکدیگر یاری شایانی کند. از این رو، پیشنهاد ما برای شما این است که سعی کنید از رنگ کرم در جای جای خانه خود بهره ببرید، زیرا با بیشتر رنگ ها قابل ست شدن است.

منبع: ویکی ساختمان
انتشار: 9 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 946

به "مکمل رنگ کرم : چگونگی ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکمل رنگ کرم : چگونگی ست کردن رنگ کرم در دکوراسیون داخلی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید