تور ارزان اروپا: همکاری ضد چینی دولت بایدن با اروپایی ها

به گزارش کولو، یک مقام وزارت خارجه آمریکا با اشاره به ملاقات معاون وزیر خارجه این کشور با همتای اروپایی خود، گفت دو طرف باید از موضع قدرت با جمهوری خلق چین تعامل نمایند.

تور ارزان اروپا: همکاری ضد چینی دولت بایدن با اروپایی ها

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، یک مقام وزارت خارجه آمریکا شامگاه چهارشنبه گفت که دولت بایدن با اتحادیه اروپا همکاری می نماید تا استراتژی های خود را در برخورد با چین هماهنگ کند.

وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا قرار است با استفانو سانینو همتای اروپایی خود در روز پنجشنبه به عنوان بخشی از گفت وگوهای واشنگتن-بروکسل در خصوص چین، ملاقات داشته باشد که دومین نشست این گروه از زمان بحث قبلی در ماه می است.

به نوشته وبگاه هیل، این منبع وزارت خارجه آمریکا در گفت وگو با خبرنگاران شرح داد که تمرکز ملاقات شرمن با سانینو، پیش بینی استراتژی آینده شرایط در اقیانوس های هند و آرام خواهد.

وی در این باره گفت: آنها در خصوص زمینه های همکاری و هم افزایی بین استراتژی ها گفت وگو خواهند کرد.

به نوشته هیل، انتظار می رود بیانیه مشترکی پس از این ملاقات منتشر گردد که به گفته این مقام، قوی و بر وحدت بین آمریکا و اتحادیه اروپا متمرکز است و از چالش های چین برای دنیا انتقاد خواهد نمود.

این مقام که نامش فاش نشد، ادعا کرد: ما می دانیم که باید از موضع قدرت با جمهوری خلق چین تعامل نمایند. این مستلزم همکاری با متحدان و شرکای چندجانبه و در چارچوب های دوجانبه مانند بحث های این هفته است، زیرا نادیده گرفتن وزن ترکیبی ما برای جمهوری خلق چین بسیار سخت تر است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 بهمن 1400 بروزرسانی: 9 بهمن 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1939

به "تور ارزان اروپا: همکاری ضد چینی دولت بایدن با اروپایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان اروپا: همکاری ضد چینی دولت بایدن با اروپایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید