پیش بینی 6 تحلیل گر درباره شرایط امروز بورس تهران

به گزارش کولو، خبرنگاران: امروز نظرات تحلیل گران شرکت کننده در نظرخواهی پیش بینی شرایط شاخص بورس تهران بسیار پراکنده است.

پیش بینی 6 تحلیل گر درباره شرایط امروز بورس تهران

به گزارش خبرنگاران امروز هیچ یک از وزنه های صعود، سقوط و تعادل بر دیگر رجحان چندانی ندارند. تحلیل گرانی که شرایط شاخص امروز بورس را مثبت ارزیابی می نمایند بر این باورند که با توجه به تحولات هفته پیش بازار، اقبال سهامداران به سوی شرکت کوچک متمایل خواهد شد و در نتیجه باید منتظر صعود شاخص هم وزن بورس تهران باشیم. این تحلیل گران با اشاره به نرخ 11 هزار تومانی تسعیر بانک ها تاکید دارند هرچند که بعضی پیش بینی می کردند که نرخ تسعیر تا 18 هزار تومان افزایش یابد، اما همین میزان نیز ممکن است موجب توجه بیشتر معامله گران به شرکت های صادرات محور گردد. با توجه اصلاح قیمتی در چند هفته قبل به احتمال زیاد دست کم شاهد نوعی تعادل در بورس خواهیم بود.

در مقابل چهر ه هایی که نگاه بدبینانه به شرایط امروز بورس تهران دارند، تاکید می نمایند که اگر چه به نظر می رسد فشار فروش سهام در چند روز اخیر تا حدود زیادی تخلیه شده است، اما نباید از نظر دور داشت که انتخابات آمریکا به عنوان یک پارامتر التهاب آفرین و ابهام ساز موجب محافظه کاری گسترده بازیگران بورس شده است، تا زمان روشن شدن نتایج انتخابات این کشور نباید از معامله گران انتظار داشت مانند شرایط عادی در معاملات بورس شرکت نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1250

به "پیش بینی 6 تحلیل گر درباره شرایط امروز بورس تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی 6 تحلیل گر درباره شرایط امروز بورس تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید