283 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در استان سمنان صادر شد

به گزارش کولو، مدیرکل استاندارد استان سمنان گفت: 283 فقره گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسورهای نصب شده در نقاط مختلف استان نیمه نخست سال جاری صادر شد.

283 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در استان سمنان صادر شد

رستمی گفت: تمامی بازرسی ها از آسانسورهای مجتمع های مسکونی و تجاری، از طریق شرکت بازرسی تایید صلاحیت شده از سوی مرکز ملی تایید صلاحیت ایران انجام می گیرد.

مدیرکل استاندارد استان سمنان اضافه کرد: در صورت تایید ایمنی و عملکرد آسانسور از طریق شرکت بازرسی، اداره کل استاندارد استان گواهینامه تأییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور را صادر می نماید.

وی بر اهمیت ایمنی و ارتقای کیفیت عملکرد آسانسورها تأکید و توضیح داد: همه آسانسورهای نصب شده در کشور بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد از سال 1382 زیر پوشش استاندارد قرار گرفته که این موضوع به همه شهرداری های استان به منظور لحاظ در صدور پروانه خاتمه کار ساختمان ها ابلاغ شده است.

مدیرکل استاندارد استان سمنان با بیان اینکه صدور پروانه خاتمه کار از سوی شهرداری ها برای ساختمان های دارای آسانسور اعم از تجاری، مسکونی و دولتی، مشروط به دریافت گواهینامه تاییدیه ایمنی و عملکرد آسانسور از اداره کل استاندارد استان سمنان است، گفت: نباید برای ساختمان های فاقد گواهینامه ایمنی آسانسور پروانه خاتمه کار صادر گردد.

رستمی یادآور شد: این گواهینامه دارای اعتبار یکساله است و آسانسورها باید در دوره های یکساله مورد بازرسی دوباره قرارگیرند.

مدیرکل استاندارد استان سمنان از شهروندان ، مالکان و انبوه سازان خواست، با شرکت های دارای پروانه طراحی و مونتاژ آسانسور از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و یا نمایندگی های معتبر از سایر استان ها، قرارداد امضا نمایند.

خبرنگاران سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1401 بروزرسانی: 2 آبان 1401 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 2155

به "283 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در استان سمنان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "283 گواهی تاییدیه ایمنی و کیفیت آسانسور در استان سمنان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید