ماروتا شایعه فروش ناینگولان را تکذیب کرد

به گزارش کولو، مدیر اجرایی جدید باشگاه اینتر بیان کرد که این باشگاه فعلاً برنامه ای برای فروش بازیکن پرحاشیه خود ندارد.

ماروتا شایعه فروش ناینگولان را تکذیب کرد

به گزارش خبرنگاران ، با وجود حواشی زیادی دوره کوتاه بازیگری راجا ناینگولان در تیم فوتبال اینتر، جوزپه ماروتا مدیر اجرایی جدی باشگاه بیان کرد که نراتزوری قصد فروش این بازیکن بلژیکی را ندارد.

بی انضباطی های اخیر ناینگولان که با جریمه نقدی و محرومیت یک جلسه ای از سوی باشگاه اینتر همراه شد و همچنین انتشار یک فایل صوتی منتسب به وی، که در آن ضمن توهین به طرفداران اینتر گفته دوست دارد به رم برگردد، موجب انتشار شایعاتی مبنی بر آمادگی باشگاه اینتر برای فروش بازیکن سابق جالوروسی شده است.

ماروتا در این خصوص گفت: موضع ما درباره ناینگولان همان چیزی است که در بیانیه مان بیان کردیم. ما به عنوان یک باشگاه به توصیه سرمربی مان که من او را رهبر گروه می دانم، گوش کردیم و این تصمیم را گرفتیم(انتشار بیانیه در مورد محرومیت یک جلسه ای ناینگولان از همراهی تیم مقابل ناپولی). بعد از این دیگر ما مسائل مان را به در داخل باشگاه و بین خودمان حل می کنیم.

ماروتا اضافه کرد: ناینگولان چهارشنبه شب برای تماشای بازی به ورزشگاه آمد و نشان داد که چقدر برای تیم و باشگاه اهمیت قائل است. او مطلقاً در بازار ژانویه به فروش گذاشته نخواهد شد. مجازات او هم تصمیمی منطقی بود چون یکسری قوانین و مقررات وجود دارد که برای نقض آنها باید تاوان داد. به جز این مورد، ما حامی ناینگولان هستیم تا بتواند بهترین عملکردش را ارائه کند. برخی اتفاقات همیشه در فوتبال اتفاق افتاده اند پس نیازی نیست که ما او را به خاطر اشتباهی که نموده زندانی کنیم. ما اقدام لازم را انجام دادیم و او نیز به اشتباهش اعتراف نموده و از این به بعد ما می توانیم به کارمان در کنار هم ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 120

به "ماروتا شایعه فروش ناینگولان را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماروتا شایعه فروش ناینگولان را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید