برگزاری نشست نقش متقابل والدین و معلمان برای راهنمایی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی

به گزارش کولو، تهران (پانا) - نشست تخصصی نقش متقابل والدین و معلمان برای راهنمایی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی به وسیله هسته پژوهشی یادگیری سیار دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

برگزاری نشست نقش متقابل والدین و معلمان برای راهنمایی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، در این نشست صاحب نظرانی ایراد سخنرانی خواهند داشت که بر این اساس دکتر حسن ملکی معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش با عنوان راهنمایی آموزشی والدین و معلمان بر دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی؛ دکتر سعید ربوشه، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، با موضوعآسیب شناسی مسائل دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی، دکتر احمد برجعلی رئیس دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی با موضوعراهنمایی تربیتی والدین و معلمان بر دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی، دکتر یاشار نراقی عضو شورای مرکزی انجمن اولیا و معلمان با موضوع راهکارهای همسویی خانه و مدرسه در آموزش های مجازی سخنرانی می نمایند.

محمدرضا نیلی احمد آبادی رئیس هسته پژوهشی یادگیری سیار و عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبائی نیز مدیر این نشست است.

این نشست امروز پنج شنبه 23 دی ماه 1400 ساعت 16 الی 18 به صورت مجازی به نشانی meeting.atu.ac.ir/ch/ml برگزار می گردد. حضور در این نشست برای عموم آزاد است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 3 اسفند 1400 بروزرسانی: 3 اسفند 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1964

به "برگزاری نشست نقش متقابل والدین و معلمان برای راهنمایی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری نشست نقش متقابل والدین و معلمان برای راهنمایی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید