تاکید معاون وزیر صمت بر حمایت از فولادسازان با نظام تعرفه ای

به گزارش کولو، خبرگزاری خبرنگاران- هجدهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو با حضور مهدی صادقی نیارکی معاون امور صنایع وزارت صمت در محل دائمی نمایشگاه های تهران افتتاح شد.

تاکید معاون وزیر صمت بر حمایت از فولادسازان با نظام تعرفه ای

به گزارش خبرنگاران، مهدی صادقی نیارکی در آیین افتتاحیه این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت:دستاوردهای صنعت فولاد جزء بزرگترین افتخارات کشور به شمار می رود زیرا صنعتی است که در کنار تامین احتیاج داخل ،ارز حاصل از صادرات آن احتیاج صنایع پایین دستی کشور را تامین می نماید. وی اضافه نمود: در سال گذشته 30 میلیون تن فراوری انواع فولاد داشتیم و در هفت ماهه امسال نیز 14 و نیم میلیون تن انواع فولاد فراوری شده است.

معاون امور صنایع وزارت صمت توضیح داد: فراوری ریل در ذوب آهن اصفهان افتخار جمهوری اسلامی ایران است و محصول دارای ارزش اضافه نموده بالا به شمار می رود که این شرکت از دو سال پیش با ورود به فراوری این محصول گامی موثر در راستای خودکفایی برداشته است . وی اضافه نمود : عنوان سیاست گذار در راستای حمایت از فراوری نسبت به تدوین نظام تعرفه ای اقدام نموده ایم تا با محقق شدن این موضوع سهم خودمان را بیش از پیش در حمایت از فراوری داخل ایفا نموده باشیم.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:وزارت صمت تامین زنجیره فراوری از معدن تا محصول نهایی در دست اقدام دارد تا فراوری کنندگان فولاد کشور بدون دغدغه به فراوری محصولات دارای ارزش اضافه نموده بالا بپردازند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: kulu.ir شناسه مطلب: 1924

به "تاکید معاون وزیر صمت بر حمایت از فولادسازان با نظام تعرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید معاون وزیر صمت بر حمایت از فولادسازان با نظام تعرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید